Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فرانک اوکانر: در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه کردن حالت بتل رویال به Halo Infinite نداریم

0

به تازگی فرانک اوکانر (Frank O’Connor)، کارگردان سری Halo به شایعات انتشار حالت بتل رویال برای Halo Infinite واکنش نشان داده است.

چندی پیش شایعاتی مبنی بر ساخت حالت بتل رویال برای Halo Infinite توسط استودیوی 343 Industries منتشر شد. حال پس از قوت گرفتن این شایعات، فرانک اوکانر تصمیم گرفته است تا نسبت به آن‌ها واکنش نشان دهد.

این شایعات نخستین بار توسط برد سمز (Brad Sams)، سردبیر وب‌سایت Thurrott که سابقه‌ی خوبی در انتشار اطلاعات معتبر از برنامه‌های شرکت مایکروسافت دارد، در دسترس قرار گرفته است. بنابر گفته‌ی این فرد، این حالت بتل رویال در مراحل نخست توسعه به سر می‌برد و 343 Industries امیدوار است تا با ساخت آن، تجربه‌ای منحصر به فرد را ارائه دهد.

پس از آن، فرانک اوکانر تصمیم گرفته است تا از طریق انجمن ResetEra به صحبت در این مورد بپردازد. بنابر گفته‌ی اوکانر، استودیوی 343 Industries علاقه‌مند به ساخت حالت‌هایی است که بخش زیادی از جامعه بازی‌بازان را در بر می‌‎گیرد اما ساخت بخش‌های چندنفره بزرگ تنها به معنای ساخت حالت بتل رویال نیست.

در ادامه اوکانر اذعان داشته که در حال حاضر تیم سازنده هیچ برنامه‌ای برای ساخت حالت بتل رویال برای Halo Infinite ندارد و تمرکز آن‌ها برروی دیگر بخش‌ها است. اگرچه بنابر گفته‌ی اوکانر، ممکن است در آینده شاهد ساخت این حالت برای دیگر بازی‌های این سری نظیر Master Chief Collection و یا Halo 5 باشیم.

بازی Halo Infinite در تاریخ نامشخصی برای کنسول ایکس‌باکس وان و یا کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت منتشر می‌شود. ماه آینده و در جریان رویداد E3 2019 شاهد نمایشی از این بازی خواهیم بود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.