Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی از عدم عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ تا سال ۲۰۲۰ می‌گوید

0

با نزدیک شدن به پایان نسل هشتم، شایعات بسیاری از تاریخ انتشار کنسول‌های نسل بعد منتشر می‌شود. حال شرکت سونی (Sony) تصمیم گرفته است تا با انتشار بیانیه‌ای به این شایعات پایان دهد. با توجه به این موارد، شرکت سونی رسما از عدم عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن 5 تا سال 2020 خبر داد. شرکت سونی رسما از عدم عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن 5 تا سال 2020 خبر داد.

این اطلاعات پس از انتشار جدیدترین گزارش مالی سونی در دسترس قرار گرفته است و بر اساس آن‌ها، کنسول نسل بعدی این شرکت حداقل تا پایان سال مالی جاری یعنی تا تاریخ سه‌شنبه 12 فروردین ماه 1399 (31 مارس 2020 میلادی) به بازار عرضه نمی‌شود.

سال گذشته شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت سونی کیت توسعه‌ی کنسول پلی‌استیشن 5 را در اختیار توسعه‌دهندگان ترد پارتی قرار داده است. همچنین گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که استودیوهای فست پارتی سونی به تمام توان در حال کار برروی پروژه‌های نسل بعدی خود هستند. این موارد سبب شد تا بسیاری نسبت به معرفی و عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن 5 در اواخر 2019 و یا اوایل 2020 امیدوار شوند ولی با این حال به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد رونمایی از این کنسول نخواهیم بود.

چندی پیش جزئیات رسمی از کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر شد که نشان می‌داد این کنسول از کارت گرافیکی قدرتمند و حافظه‌ای از نوع SSD استفاده می‌کند. با توجه به این موارد، انتظار می‌رود تا شاهد قیمت گذاری 400 تا 500 دلاری برای این کنسول باشیم.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.