Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گزارش مالی کپکام منتشر شد – از فروش فوق‌العاده Resident Evil 2 تا ادامه موفقیت‌های Monster Hunter World

0

به تازگی شرکت کپکام (Capcom) گزارش مالی خود را منتشر کرده است که در آن شاهد جزئیاتی از برخی بازی‌های این شرکت هستیم. این گزارش مربوط به سه ماهه‌‍‌ی چهارم این شرکت است و جزئیاتی از عملکرد بازی‌ها تا تاریخ یک‌شنبه 11 فروردین 1398 (31 مارس 2019 میلادی) در اختیار ما قرار می‌دهد.

بنابر این گزارش، شرکت کپکام موفق شده است تا برای دومین سال متوالی، ضریب سوددهی مثبت خود را حفظ کند که بخش اعظم این موضوع مربوط به بازی‌هایی نظیر Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 است. درواقع بازی Resident Evil 2 موفق شده تا فروشی بیش از انتظارات کپکام را تجربه کند و همین موضوع سبب بهبود عملکرد شرکت نیز شده است.

خوشبختانه بازی Devil May Cry 5 هم فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است. بنابر گفته‌ی کپکام، این بازی با هدف تمرکز برروی بازارهای خارجی توسعه یافته و توانسته است انتظارات فروش را برآورده کند. چندی پیش بود که ایتسونو (Itsuno)، کارگردان Devil May Cry 5 اعلام کرد که تنها دو هفته پس از انتشار این بازی، 2 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. از دیگر خبرهای منتشر شده از این سری می‌توان به تایید نسخه‌ی نینتندو سوییچ اشاره کرد.

در بخش دیگری از این گزارش شرکت کپکام به صحبت در مورد بازی اکشن نقش آفرینی خود یعنی Monster Hunter World پرداخته است و اعلام کرد که این بازی توانسته روند رو به رشد خود را  ادامه دهد. تا فوریه سال 2019 نیز 12 میلیون نسخه از Monster Hunter World به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده و به فروش رسیده است.

از طرفی دیگر با توجه به محبوبیت بازی‌هایی نظیر Street Fighter 30th Anniversary و Megaman 11، فروش خوب این عناوین ادامه داشته است. با توجه به این گزارش می‌توان گفت که در مجموع شرکت کپکام سال مالی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است و امیدواریم تا با ادامه این روند شاهد موفقیت‌های بیشتر این شرکت و بازی‌های دوست داشتنی آن باشیم.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.