Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ اکران سه فیلم جدید از سری Star Wars مشخص شد

0

در ماه دسامبر شاهد اکران فیلم Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker خواهیم بود اما این پایان کار این سری پرطرفدار نیست و باز هم فیلم‌های جدیدی از آن منتشر می‌شود. با توجه به این موضوع، اخیرا دیزنی (Disney) جزئیاتی از تاریخ اکران سه فیلم جدید از سری Star Wars را منتشر کرده است. بنابراین در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی دیزنی، سه فیلم جدید Star Wars در بازه زمانی بین سال‌های 2022 تا 2026 اکران می‌شوند. شما می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده تاریخ دقیق اکران این سه فیلم بپردازید.

  • جمعه 25 آذر ماه 1401 (16 دسامبر 2022 میلادی)
  • جمعه 30 آذر ماه 1403 (20 دسامبر 2024 میلادی)
  • جمعه 27 آذر ماه 1405 (18 دسامبر 2026 میلادی)

در حال حاضر دیگر جزئیات این سه فیلم نامشخص است ولی با این حال می‌دانیم که دیوید بنیاف و دی بی وایس، سازندگان سریال پرطرفدار Game of Thrones و همچنین ریان جانسون، کارگردان Last Jedi وظیفه‌ی ساخت فیلم‌های جدید سری Star Wars را برعهده خواهند داشت.

با آغاز به کار مجدد این سری در سال 2015 با فیلم The Force Awakens، دیزنی قصد داشت تا به صورت هر سال فیلم جدیدی منتشر کند ولی با شکست تبلیغاتی Solo: A Star Wars Story، این شرکت فیلم‌سازی تصمیم گرفته است تا با سرعت کمتری به ساخت مجموعه‌های جدید ادامه دهد و به همین دلیل است که چند وقفه‌ایی چند ساله خواهیم بود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.