Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

َAnthem انتظارات فروش الکترونیک آرتس را برآورده نکرده است

0

گرچه بازی Anthem نتوانسته است انتظارات فروش الکترونیک آرتس (Electronic Arts) را برآورده کند ولی با این حال موفق به شکستن یکی از رکوردهای مهم این شرکت شده است.

در جریان گزارش مالی الکترونیک آرتس، این شرکت جزئیاتی تحسین برانگیز از میزان فروش دیجیتالی بازی‌های خود منتشر کرد.

بنابر اطلاعات منتشر شده، 49 درصد از فروش بازی‌های شرکت در این سال مالی برروی کنسول‌ها به صورت دیجیتالی بوده است. همچنین با توجه به این جزئیات، Anthem بیشترین فروش دیجیتالی تاریخ الکترونیک آرتس را به خود اختصاص داده و موفق به ثبت رکورد جدیدی شده است. با این حال این بازی نتوانسته است انتظارات فروش توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران را برآورده کند.

در مجموع شرکت الکترونیک آرتس از عملکرد دیجیتالی بازی‌های خود کاملا راضی است. لازم به ذکر است که 75 درصد از سود حاصل شده این شرکت مربوط به فروش دیجیتالی است.

در ادامه الکترونیک آرتس به صحبت در مورد انتقادات بازی‌بازان در مورد کیفیت و محتوای مراحل Anthem پرداخت و اعلام کرد که استودیوی بایورر خود را موظف به پشتیبانی از این بازی می‌داند و در آینده شاهد اضافه شدن محتوا و بهبود مکانیک‌های آن خواهیم بود.

بازی Anthem هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.