Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ناشر GTA انتظار ندارد نسل بعد کنسول‌ها مخرب باشد!

0

مدیرعامل شرکت Take-Two «اشتراوس زلنیک» (Strauss Zelnick) نگران تاثیر نسل بعد کنسول‌ها بر شرکتش نیست. تیک‌تو که مالک اصلی استودیوی راکستار هم هست، گفته که به زمان‌بندی کنسول‌های جدید دقت می‌کند و عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد تنها تصمیم‌گیری‌های پیرامون عرضه‌ی بازی‌ها را تحت تاثیر قرار خواهند داد. ناشر GTA به هر حال انتظار ندارد نسل بعد کنسول‌ها مخرب باشند.

زلنیک اعلام کرده که انتظار ندارد کنسول‌های نسل بعد به طور خاص مخرب باشند، و گفته:

ما در این لحظه با تکنولوژی آشنا هستیم.

او با توجه به این‌که می‌دانیم انتشار نسل جدیدی از سخت‌افزارها در گذشته مشکلاتی را برای چند شرکت به وجود آورده است، ادامه داده:

من انتظار ندارم که این اتفاق برای ما بیفتد. ما حواسمان به تغییرات هست، اما قرار نیست این تغییرات برنامه‌های ما را معین کنند.

معمولا نسل جدید کنسول‌ها توانسته اقبال برخی شرکت‌های بازی‌سازی را به طور کلی تغییر دهد و حتا باعث خسارات جبران‌ناپذیری شود. پلی‌استیشن 3 و ایکس باکس 360 شاهد تعطیلی استودیوهای زیادی از جمله ناشر بزرگی همچون THQ بودند.

با این حال، بعید است این مشکلات برای شرکتی به عظمت Take-Two به وجود بیایند، که البته کاملا غیرقابل پیش‌بینی است، چرا که ارزش سهام بالا ریسک‌پذیری شرکت‌ها را هم کاهش می‌دهد.

این صحبت‌ها از سوی زلنیک، به معنای ورود قریب‌الوقوع ما به نسل بعدی کنسول‌های بازی است. در حالی که مایکروسافت رسما اعلام آمادگی کرده تا کنسول نسل بعدی خود را معرفی کند و گوگل شمشیر خود را برای کنسول‌های بازی سنتی از رو بسته و Stadia را معرفی کرده است، سونی اعلام کرده که کنسول پلی‌استیشن 5 این شرکت دست کم تا مارس 2020 میلادی به بازار عرضه نخواهد شد.

باید منتظر بمانیم و فعالیت شرکت‌ها را رصد کنیم تا ببینیم جنگ واقعی نسل بعدی کنسول‌ها از چه زمانی و توسط کدام شرکت آغاز خواهد شد. به نظر می‌رسد نینتندو و گوگل فعلا از این جنگ در امان باشند. نینتندو در فکر عرضه‌ی یک مدل جدید از نینتندو سوییچ خود است و فعلا خیال رونمایی از کنسول جدید را ندارد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.