Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای Rage 2 – چیزهایی که بهتر است پیش از شروع بدانید

0

بهترین ویژگی‌های Rage 2 را خیلی ساده می‌شود از دست داد. به همین خاطر راهنمای Rage 2 می‌تواند به شما کمک کند تا بیشترین لذت را از یک بازی تیراندازی فوق‌العاده ببرید.

Rage 2 اکشن فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد، اما لحظات جذاب و سرگرم‌کننده‌ی آن، در یک دنیای سطحی و توخالی مخفی شده‌اند. این بازی قطعا ارزش امتحان کردن را دارد، و مخصوصا زمانی که بدانید کجا و چگونه به دنبال سرگرمی بیشتر بگردید. به همین منظور، ما چند راهنمایی ساده برای بازی کردن Rage 2 آماده کرده‌ایم که با دانستن آن‌ها پیش از آغاز بازی می‌توانید از بسیاری لحظات ناامیدکننده و فضاهای تهی از جذابیت دوری کنید و یک راست به سراغ اکشن نفس‌گیر و فعالیت‌های جذاب کمپین بازی بروید.

همچنین این راهنما به شما کمک می‌کند تا پیش از این‌که به صورت اتفاقی داستان بازی را تمام کنید همه‌ی کارهای جذاب موجود در آن را انجام داده باشید. (این بازی واقعا کوتاه است).

درجه سختی بازی را بالا ببرید

بازی Rage 2 با درجه سختی پیش‌فرض تنها برای یکی دو ساعت ابتدایی چالش‌برانگیز است، اما طولی نخواهد کشید که تعداد قابل توجهی آپگرید برای سلاح‌ها، سلامتی و مهارت‌های خود دریافت می‌کنید و از این پس دیگر هیچ یک از نبردهای بازی واقعا شما را به چالش نمی‌کشند.

به همین خاطر بهتر است که در آغاز درجه سختی بازی را کمی بالا ببرید تا در طول بازی همواره تجربه‌ی چالش‌برانگیز و لذت‌بخشی داشته باشید.

می‌توانید ماشین خود را تعمیر کنید یا یک ماشین سالم درخواست دهید

از ماشین پیاده شوید، به سراغ کاپوت بروید و از انرژی تمرکز (focus energy) برای برگرداندن ماشین به حالت سالم استفاده کنید.

اگر یک ماشین جدید نیاز دارید، به منوی وسایل نقلیه رفته و هر کدام از ماشین‌هایی که تحت تملک دارید را انتخاب کنید. دقیقا زیر تصویر ماشینتان، یک گزینه برای درخواست یک ماشین سالم وجود دارد. برای درخواست ماشین باید ابتدا یک جاده‌ی باز پیدا کنید، چون امکان ارسال برای همه‌ی نقاط نقشه وجود ندارد.

کلید انتخاب مهارت را تغییر دهید

احتمالا کسی درمراحل ساخت بازی می‌خواسته هماهنگی اعصاب و عضله‌های بازی‌کنندگان Rage 2 را بسنجد، وگرنه استفاده از کلیدهای ترکیبی برای انتخاب یک مهارت در یک بازی تیراندازی با این سرعت و به این شلوغی، کار چندان معقولی نیست.

نگه داشتن کلید Ctrl سمت چپ و بعد زدن F یا اسپیس یا R هم زمان زیادی از شما می‌گیرد و هم انگشتانتان را برای مدت قابل توجهی از کلیدهای WASD جدا می‌کند. به همین خاطر بهتر است در بخش تنظیمات یک کلید ساده برای این کار انتخاب کنید و تنظیمات ابتدایی بازی را تغییر دهید.

کلید میانی موس برای این کار پیشنهاد می‌شود.

برای تمام کردن بخش داستانی بازی عجله نکنید

 

کمپین داستانی بازی آن‌قدر کوتاه هست که پیش از آن‌که بفهمید، تمام خواهد شد. اصل جذابیت Rage 2 در ماموریت‌های جانبی آن است. بهتر است در بخش داستانی بازی به اندازه‌ای پیشروی کنید که سه شخصیتی که مسیر رسیدن به آپگریدهای Projectهای اصلی را آنلاک می‌کنند را ملاقات کنید. بعد از داستان فاصله بگیرید و در شهر بچرخید.

پیدا کردن مهارت‌ها و سلاح‌ها را در اولویت قرار دهید

بهترین حالت اکشن بازی Rage 2 زمانی است که از همه‌ی مهارت‌ها و سلاح‌ها استفاده کنید. اکشن بازی زمانی لذت‌بخش‌تر از همیشه است که تا جای ممکن گزینه برای استفاده داشته باشید.

پیش دکتر در Wellspring میزان آسیب‌رسانی را اضافه کنید!

جمله سخت و به نظر پیچیده، اما واضح است. وقتی به Wellspring رسیدید، می‌توانید از برخی منابع کم‌یاب و نادر در دسترستان استفاده کنید تا میزان سلامتی شما و همچنین میزان آسیب‌رسانی‌تان اضافه شود.

میزان آسیب‌رسانی را در اولویت قرار دهید. با این‌که پیشرفت نوار سلامت می‌تواند کار را برای شما ساده‌تر کند، اما در بازی راه‌های ساده‌تری برای زنده ماندن خواهید یافت. در عوض، با افزایش میزان آسیب‌رسانی، همه چیز برای شما مثل آب خوردن می‌شود و آن‌قدر راحت به نتیجه می‌رسید که حرفی باقی نمی‌ماند.

هر بار می‌توانید 5 درصد میزان آسیب رسانی را افزایش دهید، اما در آخر به مجموع 50 درصد خواهید رسید و این‌جاست که شلوغی‌ها دیگر اصلا چالشی به حساب نمی‌آیند و غول‌های عظیم و دراز در چند ثانیه آب می‌شوند!

به بدن Shroudedها شلیک کنید

دشمنانی با ماسک‌های گاز عجیب و غریب؟ کلاه‌خودهای آن‌ها غیرقابل نفوذ هستند، پس وقت خود را با هدشات کردن هدر ندهید. به بدنشان شلیک کنید.

با همه حرف بزنید، آن هم دو بار!

چند NPC در هر بخش از نقشه‌ی بازی حرف‌هایی برای گفتن دارند. برای جذابیت داستان هم که شده با آن‌ها حرف بزنید، تا شاید از وجود یک مرحله‌ی مخفی هم آگاهتان کنند. وقتی این مرحله را انجام دادید، دوباره پیش آن‌ها برگردید و حرف بزنید، شاید یک جایزه‌ی ارزشمند در انتظارتان باشد.

هیچ منویی در بازی وجود ندارد که نشان دهد کدام NPC شما را به کدام مرحله‌ی فرعی بازی هدایت کرده و اکنون کجاست، پس به عنوان یک قاعده‌ی کلی، تا زمانی که امکان دیالوگ داشتن با شخصیت‌های غیرقابل بازی وجود دارد، این کار را انجام دهید.

سلاح‌های مخصوص را از یاد نبرید

اگر حتا در ابتدا از Firestarter Pistol هم خوشتان نیامده است، از آن استفاده کنید چون برای خالی کردن محیط از دشمنان بسیار کارامد است. هر تعداد دشمنی که می‌توانید را تگ کنید و بعد از آتش زدن آن‌ها با وجود صدمه‌ای که متحمل شده‌اند، به راحتی آن‌ها را از پا دربیاورید.

شماتیک‌ها را برای آپگریدهای پیچیده‌تر خریداری کنید

درخت آپگریدهای Rage 2 تقریبا ساده است، اما هیچ توضیحی ندارد و اصلا هم متقن نیست. این‌که رابط کاربری بازی هم درخت‌ها را در هم تنیده می‌کند هم اصلا خوب نیست و کاری می‌کند که برخی از بهترین آپگریدهای بازی را از دست بدهید.

منوی کرفتینگ بازی در عین حال، تقریبا تهی است. در این منو سطوح مختلفی از آپگریدها برای پرتاب‌کردنی‌ها و خوردنی‌های شما وجود دارد، اما برای آنلاک کردن آن‌ها برخلاف سلاح‌ها و مهارت‌ها از نانوتریتی‌ها استفاده نمی‌کنید.

بلکه باید از بازرگانان مدام شماتیک‌های آنلاک کردن سطوح مختلف را خریداری کنید. بعد از خریدن، نیازی به فعال‌سازی یا استفاده از آن‌ها ندارید و همین‌که آن‌ها را خریداری کردید، سطوح جدید برای شما فعال خواهند شد.

همیشه چیزی برای پیدا کردن هست

از سفر به آفرود نترسید. احتمالا در مسیر خود با چیز شگفت‌انگیزی مواجه خواهید شد. فقط مطمئن شوید که پیش از دل به جاده زدن، مهمات ماشین خود را تکمیل کرده‌اید.

اگر در هنگام بازی کردن نکات دیگری به ذهنتان رسید به ما بگویید تا راهنمای Rage 2 را کامل‌تر کنیم.

منبع pcgamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.