Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گزارش: Call of Duty 2019 ریبوتی بر سری Modern Warfare خواهد بود

0

نسخه‌ی سال 2019 بازی Call of Duty توسط استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در دست توسعه قرار دارد و مدت‌هاست که شایعات مختلفی مبنی بر جریان داشتن این بازی در دنیای سه گانه‌ی Modern Warfare منتشر می‌شود. حال در جدیدترین گزارش غیر رسمی، اطلاعاتی مبنی بر ریبوت Modern Warfare منتشر شده است.

با توجه به این گزارش، این بازی Call of Duty: Modern Warfare نامیده می‌شود که در آن شاهد ریبوت سری Modern Warfare و برخی از المان‌های آن خواهیم بود با این حال این بازی هنوز هم برروی جنگ‌های مدرن تمرکز دارد.

این گزارش در ابتدا توسط یکی از کاربران یو‌توب به نام LongSensation منتشر شد. پس از انتشار این گزارش، جیسون شرایر از وب‌سایت Kotaku از طریق توییتر به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که این گزارش کاملا درست است.

با این حال باید این گزارش را تا زمان تایید نهایی اکتیویژن (Activision) تنها به عنوان یک شایعه پذیرفت. انتظار می‌رود تا در جریان مراسم E3 2019 اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.