سازندگان Dying Light 2 از موتور بازیسازی خود و پورت احتمالی نینتندو سوییچ میگویند
با توجه به اطلاعات منتشر شده میدانیم که بازی Dying Light 2 در E3 2019 حضور دارد. پیش از این سازندگان به صحبت در روشهای مختلف برای انجام مراحل بازی و وجود محتوای فراوان و متنوع اشاره کردهاند. حال اخیرا تیم سازنده در مصاحبهای به صحبت در مورد برنامههای خود برای رسیدن به این اهداف سخن گفتهاند.
آقای پاول روهلدر، مدیر فنی استودیوی تکلند (Techland) در مصاحبهای با وبسایت Wccftech به صحبت در مورد موتور بازیسازی خود و تکنیکهای استفاده شده در آن برای ارائه تجربهای منحصر به فرد با استفاده از قابلیتهای سیستم رهگیری پرتور و دایرکتایکس 12 پرداخته است.
بنابر گفتهی روهلدر، موتور بازیسازی این استودیوی به C Engine تغییر نام داده و حال پس از 19 سال کار برروی آن، تکامل یافته است. این تکامل به سازندگان اجازه میدهد تا به خلق دنیایی بزرگ و پرجزئیات بپردازند؛ دنیای پویایی که بازیبازان در آن شاهد به وقوع پیوستن اتفاقات غیرمنتظره بسیاری خواهند بود. در بخش دیگری از این مصاحبه آقای روهلدر اعلام کرد که تمرکز اصلی استودیوی برروی استفاده حداکثری از قدرت موتور C Engine خواهد بود.
در ادامه پاول روهلدر به صحبت در مورد نسخهی نینتندو سوییچ پرداخت و اعلام کرد که با توجه به قدرت سخت افزاری نینتندو سوییچ، سازندگان Dying Light 2 برنامهای برای پورت این بازی برای نینتندو سوییچ نداشتهاند. با این حال آنها سوپرایزی ویژه برای دارندگان کنسول دستی شرکت نینتندو تدارک دیدهاند که احتمالا تا پیش از پایان سال جاری میلادی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.
بازی Dying Light 2 در تاریخ نامشخصی برای کنسولهای پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه میشود.