Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Journey مشخص شد

0

استودیوی ThatGameCompany از تاریخ انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Journey رونمایی کرد. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی Journey در سال 2012 برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شد و پس از آن شاهد انتشار این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 بودیم. حال پس از هفت سال و خروج Journey از انحصار شرکت سونی، دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌توانند از تجربه‌ی آن در هفته‌ی آینده لذت ببرند.

بنابر اطلاعات منتشر شده، بازی Journey در تاریخ پنج‌شنبه 16 خرداد ماه 1398، 6 ژوئن 2019 میلادی از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.

هنوز جزئیاتی از سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Journey منتشر نشده است اما بنابر گفته‌ی تیم سازنده، این بازی از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی از بخش آنلاین نیز ادامه می‌یابد. شما هم‌‎اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز نسبت به خرید این بازی اقدام کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.