Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازیگران Death Stranding مشخص شدند – نام‌های بزرگ در بازی آقای خاص

0

بعد از نمایش تریلر اخیر بازی Death Stranding و مشخص شدن تاریخ انتشار بازی جدید هیدئو کوجیما برای پلی‌استیشن، دیگر بازیگران این بازی متفاوت هم مشخص شدند.

شاید مهم‌ترین سلبریتی حاضر در این بازی، «نیکولاس ویندینگ رفن» کارگردان فیلم‌های Only God Forgives و Drive (که رایان گاسلینگ در هر دو بازی کرده و فیلم‌های متفاوت و خوبی هستند) است که در نقش شخصیتی به نام Heartman حاضر شده است.

این کارگردان موفق نیز مانند دیگر نام‌های حاضر در لیست بازیگران این بازی، چهره، بدن و میمیک صورتش را به واسطه‌ی فناوری اسکن سه بعدی به بازی قرض داده است. با این حال صدای این شخصیت متعلق به بازیگر دیگری است.

همین اتفاق برای شخصیتِ بازی Death Stranding که توسط کارگردان فیلم‌های هزارتوی پن و شکلِ‌ آب یعنی «گیلرمو دل‌تورو» بازی شده است هم افتاده و او نیز تنها چهره و بدن خود را به بازی قرض داده و وظیفه‌ی صداپیشگی را به دیگری سپرده است.

در جدیدترین تریلر به نمایش در آمده از بازی Death Stranding تقریبا همه‌ی بازیگران این بازی را مشاهده می‌کنیم. حالا می‌دانیم که علاوه بر بازیگران محبوبی چون «نورمن ریداس» و «مدس میکلسن» دقیقا چه بازیگران دیگری در بازی بزرگ آقای کوجیما حضور دارند.

یکی دیگر از این بازیگران Lea Seydoux است که حالا در فیلم بعدی جیمز باند نیز بازی می‌کند. در کنار Madds Mikkelsen (فیلم هانت [شکار] و سریال هانیبال) و Norman Reedus (سریال مردگان متحرک) که به ترتیب، نقش‌های «کلیف» و «سم» را بازی می‌کنند، بازیگر زن سریال The Leftovers یعنی «مارگرات کوالی» نیز در نقش «ماما» بازی کرده است.

«تروی بیکر» بازیگر و صداپیشه‌ی شناخته شده‌ی بازی The Last of Us نیز در این بازی در نقش «هیگز» حاضر شده و در کنار او، بازیگر The Bionic Woman «لیندزی واگنر» در نقش «املی» بازی کرده است.

دل تورو نقش Deadman را در این بازی ایفا کرده است.

تاریخ انتشار بازی Death Stranding همزمان با انتشار تریلر جدید بازی تایید شد.

منبع gamespot pushsquare

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.