Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سرویس گیم پس این‌بار برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود

0

مایکروسافت، سرویس گیم پس ایکس‌ باکس را با بیش‌از صد عنوان به ویندوز 10 می‌آورد. برای اطلاعات بیش‌تر منتظر E3 2019 باشید.

به گفته مایکروسافت طراحی این سرویس، ویژه نیاز‌های کامپیوترهای شخصی صورت گرفته و همانند سرویس همتایش در کنسول‌های ایکس‌ باکس نام‌گذاری شده‌است. هم‌چنین این سرویس، ماهانه محتواهای جدیدی را معرفی خواهد‌کرد.

سرویس گیم پس به همراه بیش‌از صد بازی برای ویندوز 10 عرضه می‌شود که در میان آن‌ها آثاری از ناشران بزرگی چون بتسدا، دیپ‌سیلور، دیوالوردیجیتال، پارادوکس‌اینتراکتیو، سگا و کمپانی‌های بازی‌سازی محبوب دیگر دیده می‌شود. مایکروسافت در این سرویس با بیش‌از 75 توسعه‌دهنده و ناشر هم‌کاری می‌کند.

هم‌چنین طبق گفته فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس، این سرویس در روز عرضه برخی از عناوین انحصاری و جدید مایکروسافت را شامل خواهد‌شد.

به علاوه تخفیفاتی در استور مایکروسافت تا بیست درصد برای بازی‌های عرضه شده و تا ده درصد برای بسته‌های الحاقی برای اعضای این سرویس درنظر گرفته شده‌است.

برای اطلاعات بیش‌تر درباره لیست بازی‌های سرویس و موارد دیگری نظیر گفت‌وگوی تصویری میان کاربران و قابلیت کراس-‌پلی بین کامپیوتر‌های شخصی و کنسول‌ها باید تا E3 2019 و کنفرانس مایکروسافت که در بامداد دوشنبه 20 خرداد ماه به وقت تهران برگزار می‌شود منتظر بمانیم.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.