Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اسکوئر انیکس در E3 2019 از بازی Outriders رونمایی خواهد کرد

0

شرکت اسکوئر انیکس در حال آمده شدن برای رونمایی از پروژه‌های پیش روی خود در رویداد E3 2019 است. حال به تازگی این استودیو تیزری منتشر کرده است که به بازی Outriders اشاره دارد.

این تیزر کوتاه از طریق توییتر منتشر شده است و به نمایش چهره‌ای مرموز که به نظر می‌رسد از یک خواب بلند مدت بیدار شده است، می‌پردازد. این شخصیت پس از بیدار شدن ب طرز تهدیدآمیزی به بیننده نگاه می‌کند. در پایان شرکت اسکوئر انیکس تاریخ رونمایی از بازی Outriders را به نمایش می‌گذارد که بر اساس آن، در تاریخ دوشنبه 20 خرداد ماه 1398 (10 ژوئن 2019 میلادی) و در جریان کنفرانس این شرکت در E3 2019 از آن رونمایی می‌شود. لازم به ذکر است که این کنفرانس در ساعت 05:30 بامداد به وقت تهران آغاز می‌شود.

ماه می سال 2018 بود که شرکت اسکوئر انیکس نام تجاری Outriders را به ثبت رساند ولی از آن زمان تاکنون به صورت رسمی از آن رونمایی نکرده بود.

به نظر می‌رسد که امسال نیز اسکوئر انیکس با دستی پر راهی E3 2019 شده و قرار است تا سوپرایزهای بسیاری برای طرفداران داشته باشد. به رسم هر سال با گیم‌نیوز برای پوشش کامل این رویداد همراه باشید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.