Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چه انتظاراتی از E3 2019 داریم؟

0

هفته‌ی آینده شاهد آغاز رویداد E3 2019 خواهیم بود؛ رویدادی که غول‌های صنعت بازی‌سازی در حال آماده شدن برای نمایش پروژه‌های آینده‌ی خود هستند تا بتوانند به نوعی فروش یکسال مالی خود را تضمین کنند. با توجه به این موضوع، در این مقاله سعی داریم تا به بیان انتظاراتمان از رویداد E3 2019 بپردازیم. بنابراین با گیم‌نیوز همراه باشید.

مایکروسافت: از میان تمام شرکت‌های حاضر در رویداد GDC 2019، این شرکت گوگل بود که توانست با معرفی سرویس استریم گیمینگ Stadia تمام توجه‌ها را به سمت خود جلب کند. حال وقت آن رسیده است که مایکروسافت در رویداد E3 2019 جوابی قاطع به آن دهد. به نظر می‌رسد که وقت آن رسیده است تا مایکروسافت اطلاعات جدیدی از سرویس xCloud منتشر کند؛ سرویسی که این شرکت آن را با سرویسی نظیر اسپاتیفای مقایسه می‌کند.

همچنین ممکن است اطلاعاتی از سخت‌افزار کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس منتشر شود. البته نباید انتظار انتشار اطلاعات بسیاری را داشت و احتمالا تنها مایکروسافت به ارائه اطلاعاتی جزئی بسنده کند. انتظار می‌رود که Gears 5 به عنوان یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های ایکس‌باکس، حضوری پررنگ در E3 2019 داشته باشد. در مجموع می‌توان انتظار داشت که بازی‌های انحصاری معرفی شده در رویداد سال گذشته نقشی مهم در بخش‌های مختلف مراسم داشته باشند. کافی است تا شرکت مایکروسافت با نمایش گیم‌پلی بازی مورد انتظار Halo Infinite، لقب بهترین کنفرانس E3 2019 را اذعان خود کند.

در کنار این دو بازی محبوب، انتظار داریم تا از چند بازی انحصاری جدید رونمایی شود. شایعات مختلف از احتمال معرفی نسخه‌ی جدید Fable و Age of Empires حکایت دارند. همچنین احتمالا اطلاعاتی از پروژه جدید استودیوی نینجا تئوری منتشر شود.

انتظاراتمان از رویداد E3 2019

نینتندو: با توجه به اینکه Super Mario Maker 2 در تاریخ جمعه 7 تیر ماه 1398 (28 ژوئن 2019 میلادی) منتشر می‌شود، انتظار می‌رود تا شرکت با هدف افزایش فروش این بازی در روز انتشار، اطلاعات مختلفی از آن در طول کنفرانس خود در E3 2019 منتشر کند.

البته این تمام ماجرا نیست و مطمئنا به مانند رسم هر ساله، شرکت نینتندو سوپرایزهای ویژه‌ای برای طرفداران خود تدارک دیده است. انتظار می‌رود تا در طول کنفرانس خبری اطلاعات مختلفی از عناوینی نظیر Luigi’s Mansion 3 ،Fire Emblem Three Houses و همچنین نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening منتشر شود. بنابراین منتظر کنفرانسی هیجان‌انگیز از سوی نینتندو باشید.

انتظاراتمان از رویداد E3 2019

سونی: همان‌طور که می‌دانید، شرکت سونی در رویداد E3 2019 حضور ندارد بنابراین نمی‌توان هیچ انتظاری از آن داشت. می‌دانیم که دیگر چیزی به آغاز نسل نهم باقی نمانده است و E3 2019 می‌توانست فرصت خوبی برای انتشار اطلاعاتی از کنسول پلی‌استیشن 5 باشد ولی با این حال شرکت سونی تصمیم گرفته است تا تنها نظاره‌گر مهم‌ترین رویداد صنعت بازی‌سازی باشد. این موضوع به مایکروسافت فرصت درخشیدن در E3 2019 را می‌دهد.

به نظر می‌رسد که با گذشت زمان شرکت‌های بزرگ در حال رفتن به سمت استریم‌های زنده برای معرفی جدیدترین عناوین خود هستند و دیگر علاقه‌ای به برگزاری مراسم‌ها به صورت سنتی ندارند. به توجه به این موضوع باید دید که آیا در آینده شاهد کم‌رنگ شدن نقش E3 در صنعت بازی‌سازی خواهیم بود یا خیر.

انتظاراتمان از رویداد E3 2019

دیگر ناشران: Marvel’s Avengers یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های حاضر در رویداد E3 2019 است که طرفداران بسیاری منتظر نمایشی قابل قبول از سوی اسکوئر انیکس هستند. البته نباید بازی مورد انتظار Final Fantasy VII را فراموش کرد. امیدواریم تا جزئیاتی از این پروژه بزرگ منتشر شود.

یوبی‌سافت هم به مانند هر سال با دستی پر در این مراسم حضور می‌یابد. Ghost Recon Breakpoint ،Rainbow Six Siege و The Division 2 از بازی‌های تایید شده کنفرانس یوبی‌سافت هستند. چند روز پیش بود که بازی Watch Dogs Legion توسط شعبه‌ی انگلستان فروشگاه آمازون لو رفت که انتظار داریم تا شاهد نمایشی از گیم‌پلی آن باشیم.

انتظاراتمان از رویداد E3 2019

شرکت بتسدا هم با داشتن عناوینی نظیر Doom Eternal و Wolfenstein: Youngblood به استقبال این رویداد هیجان‌انگیز می‌رود.

رویداد E3 2019 از هفته‌ی آینده و با کنفرانس شرکت مایکروسافت کار خود را آغاز می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به این آدرس به مشاهده تاریخ دقیق هر یک از کنفرانس‌های این رویداد بپردازید.

منبع Techcrunch

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.