Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتظار بازی‌های بیشتر برای Google Stadia در نمایشگاه E3 2019

0

گوگل فعلا 30 عنوان برای سرویس استریمینگ Stadia معرفی کرده که در روز عرضه‌ی این سرویس در ماه نوامبر برای آن در دسترس خواهند بود، اما طرفداران می‌توانند انتظار بازی‌های بیشتر برای Google Stadia و معرفی آن‌ها در E3 2019 را داشته باشند.

بازی‌هایی از جمله Borderlands 3 و Baldur’s Gate III که هنوز منتشر نشده‌اند، یا بازی‌های منتشر شده‌ای از جمله Assassin’s Creed: Odyssey و Metro Exodus در راه سرویس گوگل هستند.

اما موج بعدی رونمایی از بازی‌های Google Stadia با آغاز E3 امسال آغاز خواهد شد و انتظار رونمایی از عناوین انحصاری این سرویس هم می‌رود.

بعد از E3 نیز گوگل به فکر دیگر نمایشگاه و رویداد بزرگ گیمی در سال یعنی «گیمزکام» است و اعلام کرده که در مرداد ماه و در آلمان، بازی‌های بیشتری برای این سرویس رونمایی خواهد کرد.

همچنین گوگل اشاره کرده که ناشرین دیگری علاوه بر آن‌هایی که تا کنون معرفی شده‌اند، بازی‌های خود برای Google Stadia را در جریان E3 و پس از آن رونمایی خواهند کرد.

«فیل هریسون» رئیس بخش Google Stadia نیز در جریان این رویداد گفت گوگل در حال همکاری با «صدها توسعه‌دهنده و ناشر» برای انتشار بازی برای این پلتفرم است. تصویری که لوگوی این شرکت‌ها را در بر داشت را می‌توانید ببینید:

بازی‌های بیشتر برای Google Stadiaهمان‌طور که در جریان هستید، Google Stadia در قالب سه شیوه‌ی عرضه‌ی متفاوت، سال 2020 به صورت نهایی عرضه خواهد شد. گوگل این سرویس را در ماه نوامبر تنها در 14 کشور و یک نسخه‌ی موسوم به Founder عرضه می‌کند.

اطلاعات بیشتر از این سرویس و اخبار مرتبط با بازی‌های بیشتر برای Google Stadia را می‌توانید در گیم‌نیوز بخوانید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.