Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی چیزهایی که باید پیش از کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019 بدانید

0

رویداد E3 2019 رسما از فردا کار خود را آغاز می‌کند و شرکت‌های مختلف بازی‌سازی مهم‌ترین پروژه‌های خود را به نمایش می‌گذارند. شرکت یوبی‌سافت هم از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به ین موضوع، سعی داریم تا در این مطلب نگاهی بر برنامه‌های یوبی‌سافت در E3 2019 داشته باشیم.

به مانند چند سال گذشته، به نظر می‌رسد که بخت با شرکت یوبی‌سافت یار نیست و این‌بار هم برخی از مهم‌ترین پروژه‌های E3 این شرکت پیش از نمایش رسمی لو رفته‌اند.

چند روز پیش بود که بازی Watch Dogs Legion توسط شعبه‌ی انگلستان فروشگاه آمازون لو رفت. پس از آن شرکت یوبی‌سافت با انتشار تیزری در صفحه‌ی رسمی توییتر خود، این بازی را رسما تایید کرد. بنابر اطلاعات منتشر شده، در Watch Dogs Legion تمام شخصیت‌های NPC قابل بازی هستند و داستان آن در لندن و آینده‌ای نزدیک از این شهر در جریان است.

انتظار می‌رود که در جریان کنفراس یوبی‌سافت در E3 2019، ضمن نمایش بخش‌‌هایی از گیم‌پلی، اطلاعاتی از نحوه تعامل شخصیت‌ها با دنیای بازی منتشر شود.

یکی دیگر از بازی‌های مهم یوبی‌سافت عنوان Ghost Recon Breakpoint است. چندی پیش بود که این شرکت با انتشار تریلری رسما از آن رونمایی کرد. داستان این نسخه در جزیره‌ای خیالی به نام Aurora در جریان است و به روایت تقابل میان نیروهای جوخه اشباح و نومد می‌پردازد.

اتصال Ghost Recon Breakpoint به اینترنت

چند روز پیش بود که سازندگان Beyond Good And Evil 2 در جریان لایو استریم این بازی از عدم حضور خود در E3 2019 با هدف تمرکز بیشتر برروی توسعه‌ی این پروژه خبر دادند. بنابراین به نظر می‌رسد که فاصله‌ی زمانی نسبتا زیادی به انتشار BGAE 2 باقی مانده است. همچنین دیگر بازی AAA یوبی‌سافت یعنی Skull & Bones در مراسم سال جاری حضور ندارد.

با معرفی سرویس استریم Stadia توسط گوگل، یوبی‌سافت ازنخستین شرکت‌هایی بود که پشتیبانی خود از آن را اعلام کرد. می‌توان انتظار داشت که اطلاعات جدیدی از عملکرد این سرویس منتشر شود.

به مانند رسم هر سال، دیگر بازی‌های یوبی‌سافت نظیر The Division 2 ،For Honor و Rainbow Six Siege در مراسم E3 حضور دارند و سازندگان اطلاعاتی از برنامه‌های آینده‌ی خود منتشر می‌کنند. همچنین امروز بود که شایعه‌ای مبنی بر معرفی بازی جدیدی تحت عنوان Rainbow Six Quarantine منتشر شد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این شایعه به حقیقت می‌پیوندد یا خیر.

برخلاف رسم هر ساله یوبی‌سافت، امسال نیز خبری از نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed نخواهد بود و سازندگان تنها به انتشار اطلاعاتی از بسته‌های الحاقی Odyssey بسنده می‌کنند.

بنابر گزارش منتشر شده، امسال هم خبری از نسخه‌ی جدید Splinter Cell نخواهد بود. با این حال باید دید که آیا یوبی‌سافت به دنبال دیگر فرنچایز محبوب خود یعنی Prince of Persia می‌رود خیر.

کنفرانس خبری شرکت یوبی‌سافت در E3 2019 در تاریخ سه‌شنبه 21 خرداد ماه 1398 ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود. به رسم هر سال وب‌سایت گیم‌نیوز به صورت زنده به پوشش این رویداد مهم می‌پردازد. بنابراین با ما همراه باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.