Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چهره‌ی آشنایی از گذشته‌ی استار وارز در Jedi: Fallen Order حضور دارد

0

بازی Star Wars: Jedi Fallen Order ما را به گروه جدیدی از شخصیت‌ها آشنا خواهد کرد که در میان آن‌ها چهره‌ی آشنایی دیده می‌شود. این شخصیت‌ها شامل یک شاگرد عجیب، شوالیه Jedi، گونه جدیدی از موجودات بیگانه که تا کنون دیده نشده و یک ربات جدید است. این شخصیت‌ها ما را به سیاره‌ای می‌برند که هرگز قبلا در فیلم‌ها، کتاب‌ها و بازی‌های این سری دیده نشده است. استودیو Respawn و Lucasfilm با یکدیگر کار کردند تا داستان کاملا جدیدی برای این مجموعه خلق کنند.

Star Wars Jedi Fallen Order

یکی از صحنه‌های بحث برانگیز دموی این بازی در EA Play 2019 حضور چهره آشنا Saw Gerrera بود که اکثر طرفداران او را از فیلم Rogue One به خاطر دارند. این شخصیت توسط آقای فارست ویتاکر برنده جایزه آکادمی بازی می‌شود. به نظر می‌رسد سازندگان وی را متقاعد کرده‌اند تا در این عنوان نیز حضور پیدا کند.

Starwars jedi fallen order

بعضی از طرفداران این کارکتر را از مجموعه‌های انیمیشنی The Clone Wars یا Rebels می‌شناسند. این ورژن از این کارکتر که در دمو مشاهده شد چهره فارست ویتاکر را دارد و طراحی زره او نزدیک به طراحی زره این شخصیت در انیمیشن Rebels است.

فارست ویتاکر

در این بازی او جوان‌تر و چابک به نظر می‌رسد و از اسلحه قلاب دار استفاده می‌کند و حضور Jediها را باور ندارد تا زمانی که کارکتر بازی یعنی Cal را می‌بیند و نظرش تغییر می‌کند. در طول مرحله نیز دیالوگ‌هایی از او می‌شنویم. سازندگان هنوز مشخص نکرده‌اند که حضور او کوتاه خواهد بود یا در طول مراحل دیگر نیز او را خواهیم دید.

با حضور او در این بازی به نظر می‌توان انتظار داشت شخصیت‌های آشنای دیگری نیز در این عنوان ببینیم از آنجایی که سازندگان اعلام کردند 50 درصد این بازی برای طرفداران جدید و 50 درصد دیگر آشنا خواهد بود. گیم‌پلی رسمی به نمایش در‌آمده از این بازی را می‌توانید اینجا در گیم‌نیوز تماشا کنید.

منبع Gameinformer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.