Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پنج بازی رایگان نینتندو سوییچ که ارزش وقت شما را دارند

0

بدون شک بازی‌های پولی با کیفیت بسیاری روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است اما این موضوع به معنای نبود بازی‌های رایگان جذاب روی این کنسول دستی نیست. حتی مواقعی وجود دارد که بازی‌های رایگان از کیفیت بسیار بیشتری در مقایسه با عناوین پولی برخوردارند. با توجه به این موضوع، در این مقاله سعی داریم تا به معرفی پنج بازی رایگان نینتندو سوییچ که ارزش وقت شما را دارند، بپردازیم.

Warframe

پنج بازی رایگان نینتندو سوییچ

اواخر سال 2018 بود که بازی تیراندازی و آنلاین استودیوی دیجیتال اکستریم روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. سازندگان بدون حذف و یا تغییر بخش‌های بازی، آن را به همان صورتی که پیشتر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر کرده بودند در اختیار دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار دادند.

محیط علمی تخیلی به همراه گیم‌پلی جذاب و پیچیده سبب شده است تا با یکی از بهترین بازی‌های رایگان حال حاضر صنعت بازی‌های رایانه‌ای رو به رو باشیم. به رغم انتشار Warframe در سال 2014، دیجیتال اکستریم هنوز هم به پشتیبانی از آن ادامه می‌دهد و به‌روزرسانی‌های جذابی برای آن منتشر می‌کند.

Brawlhalla

پنج بازی رایگان نینتندو سوییچ

پیش از انتشار Super Smash Bros. Ultimate، یک بازی فایتینگ پلتفرمر دیگر با نام Brawlhalla روی نینتندو سوییچ عرضه شده بود. اگرچه Brawlhalla به بزرگی دیگر بازی‌های مبارزه‌ای نینتندو نیست ولی با این حال با داشتن 40 شخصیت، استیج‌های مختلف و گیم‌پلی جذاب، تجربه‌ای لذت بخش برای شما به ارمغان می‌آورد.

در Brawlhalla هر شخصیت از دو مهارت منحصر به فرد برخوردار است که می‌توانند با استفاده از آن‌ها ضربات مختلفی به رقیبان وارد کنند. بنابراین اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به سبک مبارزه‌ای هستید، تجربه‌ی Brawlhalla خالی از لطف نخواهد بود.

Paladins

پنج بازی رایگان نینتندو سوییچ

اگرچه بازی اورواچ روی نینتندو سوییچ عرضه نشده است اما این بدان معنا نیست که دارندگان این کنسول از تجربه‌ی عنوانی هم سبک با آن محروم خواهند ماند. Paladins یک بازی آنلاین در سبک تیراندازی اول شخص تاکتیکی است که به واسطه‌‍‌ی داشتن شخصیت‌های دوست داشتنی، لحظات خوشی را برای شما رقم می‌زند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه Paladins روی نینتندو سوییچ پشتیانی از نرخ فریم 60 است. اگرچه سازندگان برای رسیدن به این هدف بخش‌هایی از جلوه‌های بصری بازی را کاهش داده‌اند اما با این حال تجربه‌ی بازی روی نرخ فریم 60 ارزشش را دارد. با پیشرفت در Paladins شما می‌توانید شخصیت‌های مختلف را باز کنید. البته اگر وقت کافی برای این کار را ندارید، می‌توانید با پرداخت 30 دلار تمام آن‌‌ها را به خدمت بگیرید.

Arena of Valor

پنج بازی رایگان نینتندو سوییچ

Arena of Valor یک بازی در سبک MOBA کار خود را با انتشار روی تلفن‌های هوشمند آغاز کرد و پس از موفقیت چشمگیر آن در کشور چین، شرکت تنسنت تصمیم به انتشار رایگان این بازی برای نینتندو سوییچ گرفت. به جرات می‌توان گفت که Arena of Valor بهترین تجربه از این سبک را روی یک کنسول به ارمغان آورده است.

به مانند دیگر بازی‌های سبک MOBA، در Arena of Valor هم بازی‌بازان در دو تیم پنج نفره تلاش می‌کنند تا ضمن بالا بردن سطح خود و به دست آوردن طلا، پایگاه دشمن را نابود کنند. شاید آن دسته از بازی‌بازانی که تا به حال سبک MOBA را تجربه نکرده‌اند احساس کنند که در تجربه‌‌ی این بازی با مشکل رو به رو می‌شوند اما باید گفت که سازندگان با به کار بردن المان‌هایی از جمله حمله خودکار شخصیت‌ها، به شما فرصت کافی برای فرا گرفتن این سبک را داده‌اند.

Fortnite

پنج بازی رایگان نینتندو سوییچ

مطمئنا بسیاری از بازی‌بازان با عنوان بتل رویال فورتنایت آشنا هستند و بنابراین نیازی به معرفی آن نیست. تقریبا هر هفته محتوای جدیدی به فورتنایت اضافه می‌شود و به رغم گذشت دو سال از انتشار آن، بازی هیچ‌گاه تازگی خود را از دست نداده است. به نظر می‌رسد که شرکت اپیک گیمز برنامه‌ی بلند مدتی برای پشتیبانی از فورتنایت دارد. همین موضوع سبب می‌شود تا آن دسته از بازی‌بازانی که علاقه‌مند به تجربه‌ی یک بازی به صورت بلند مدت هستند، از پیوستن به جمع جامعه بازی‌بازان عظیم فورتنایت پشیمان نشوند.

منبع Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.