Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نت‌فلیکس اولین تصاویر سریال ویچر را منتشر کرد و یکی از شمشیرهای گرالت را از قلم انداخت

1

«گرالت آو ریویا» شخصیت اصلی داستان‌ها و بازی‌ها و حالا اخیرا سریال ویچر (The Witcher) یکی از دوست‌داشتنی‌ترین قهرمان‌های دنیای سرگرمی و فانتزی است و البته از معدود موجودات زنده‌ی خیالی است که توانایی حمل دو شمشیر به صورت همزمان را دارد. نت‌فلیکس که در تدارک سریال ویچر با بازی «هنری کاویل» (بازیگر نقش سوپرمن) است اولین تصاویر رسمی سریال ویچر را منتشر کرد و نشان داد که ظاهرا مخاطبین تلویزیونی آمادگی رویارویی با قهرمانی با توانایی حمل دو شمشیر بزرگ را ندارند.

مجموعه‌ی The Witcher شبکه‌ی نت‌فلیکس، برای رویداد کامیک‌-کان سن‌دیه‌گو 2019 آماده می‌شود و در آستانه‌ی این رویداد این شبکه در کنار تصاویری از «گرالت»، «سیری» (فریا الن – Freya Allan) و «یه‌نه‌فر» (آنیا کولاترا – Anya Colatra) یک پوستر زیبا از این سریال نیز منتشر کرده است.

اولین پوستر سریال ویچر نت‌فلیکس

پیش از این‌، در کنار اعلام اسامی بازیگران این سریال و مشخص شدن بازیگران نقش‌های سیری و یه‌نه‌فر و دیگر نقش‌های فرعی، یک تصویر از کاویل در حالی که لباس و گریم او تست می‌شد منتشر شده بود که در آن، البته کلاه‌گیس نقره‌ای گرالت چنگی به دل نمی‌زد.

تصاویر سریال ویچر
فریا الن در نقش سیری – Ciri
تصاویر سریال ویچر
آنیا کولاترا در نقش یه‌نه‌فر – Yennefer

حالا اگرچه در تصاویر جدید چهره و گریم و مهم‌تر از همه موی گرالت بسیار بهتر از قبل شده و آن‌چه از سیری و یه‌نه‌فر می‌بینیم هم راضی‌کننده است، گرالت به طرز عجیبی تنها یک شمشیر به همراه دارد.

تصاویر سریال ویچر نت‌فلیکس
هنری کاویل در نقش گرالت – Geralt

منبع اقتباس سریال ویچر نت‌فلیکس کتاب‌های فانتزی «ویچر» نوشته‌ی «آندره ساپکوفسکی» است که به زبان‌های مختلف ترجمه شده، اما شاید بهتر از همه با مجموعه بازی ویچر ساخته‌ی استودیوی لهستانی «سی‌دی پراجکت» شناخته می‌شود.

نت‌فلیکس اطلاعات بیشتر درباره‌ی سریال خود را در پنلی در کامیک‌-کان سن‌دیه‌گو 2019 در تاریخ 19 جولای (کم‌تر از سه هفته‌ی دیگر از تاریخ امروز – 11 تیر) منتشر خواهد کرد.

نت‌فلیکس در کنار اولین تصاویر سریال ویچر همچنین از شعار این سریال نیز رونمایی کرده است: بدترین هیولاها همان‌هایی هستند که خودمان می‌سازیم.

تصاویر سریال ویچر نت‌فلیکس

سریال ویچر قرار است اواخر سال 2019 میلادی پخش شود، اما هنوز تاریخ دقیق آن را نمی‌دانیم. فیلم‌برداری این سریال بیش از یک ماه پیش به اتمام رسیده بود.

*همه‌ی تصاویر متعلق به نت‌فلیکس هستند.

منبع polygon vg247
1 نظر
  1. bsh_sajjad می‌گوید

    با سلام راستش چون من خودم هم اولش این واکنش رو داشتم ولی بعدا اونایی که کتابو خونده بودن گفتن که توی کتابا گرالت شمشیر نقره ای رو پشتش حمل نمی کنه و توی یه پارچه روی روچ حملش می کنه

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.