Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازندگان Bulletstorm به ساخت قسمت دوم بازی علاقه‌مند هستند

0

سازندگان Bulletstorm در People Can Fly خواهان بازگشت این بازی هستند. این بازی در زمان انتشار موفقیت زیادی آنگونه که سازندگانش تصور می‌کردند کسب نکرد. مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و فروش منطقی داشت اما نه به اندازه‌ای که قسمت دوم این بازی را گارانتی کند.

مدیر‌عامل استودیو People Can Fly نیز این مسئله را پذیرفته اما می‌خواهد این بازی یک بازگشت بزرگ داشته باشد.

ما می‌خواهیم این ای‌پی جانی دوباره بگیرد. ما همچنان نمی‌دانیم این به چه معناست اما مشخصا این بازی متعلق به ماست و شناخته شده است و طرفداران خاص خود را دارد و دوست داریم برایش کاری انجام دهیم.

سازندگان قصد دارند با بازنشر این بازی بر روی کنسول‌های مدرن مانند نینتندو سوییچ توجهات را بار دیگر به این بازی جلب کنند. مدیرعامل این استودیو معتقد است که تیم سازنده برای نسخه بعدی باید نگاه متفاوتی داشته باشند.

ما باید مطمئن شویم که طرفداران قسمت بعد این بازی از قسمت اول آن بیشتر شوند و این مسئله‌ای است که باید بیشتر بر روی آن کار شود اگر قرار باشد Bulletstorm روزی بازگردد.

People Can Fly هم اکنون در حال کار بر روی بازی بزرگ بعدی خود یعنی Outriders است. تمام تمرکز تیم بر روی این بازی است بنابراین به نظر نمی‌رسد حالا حالاها از Bulletstorm خبری باشد. این بازی در آخر ماه اگوست برای کنسول سوییچ منتشر می‌شود و بازی جدیدشان نیز در تابستان سال 2020 عرضه خواهد شد.

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.