Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یک سوم پیش‌فروش دیجیتالی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ از طریق GOG محقق شده است

0

GOG فروشگاه دیجیتالی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، سازنده بازی تحسین شده The Witcher 3: Wild Hunt و همچنین بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 است. حال بنابر گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد که این فروشگاه سهم قابل توجهی از پیش فروش دیجیتالی بازی سایبرپانک 2077 را به خود اختصاص داده است.

به تازگی استودیوی سی‌دی پراجکت رد اطلاعاتی از بازی در حال توسعه خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد که یک سوم پیش‌فروش دیجیتالی بازی سایبرپانک 2077 از طریق GOG محقق شده است. این گزارش از طریق توییتر منتشر شده و سی‌دی پراکت رد از طرفداران بابت این موضوع تشکر کرده است.

با توجه به اینکه فروشگاه GOG متعلق به سی‌دی پراجکت رد است، صد در صد درآمد حاصل شده از بازی سایبرپانک 2077 از طریق GOG نصیب این استودیوی می‌شود.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنج‌شنبه 28 فروردین ماه 1399 (16 آوریل 2020 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.