Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با اعلام جان کارپنتر دو فیلم دیگر از مجموعه هالووین ساخته می‌شوند

0

طرفداران فیلم‌های ترسناک هالووین می‌توانند با امید به دو فیلم دیگر از این مجموعه که در سال‌های آینده ساخته و اکران خواهند شد به زندگی خود ادامه دهند.

خالق هالووین، «جان کارپنتر» اعلام کرده که دو فیلم ترسناک دیگر از مجموعه هالووین ساخته می‌شوند. این فیلم‌ها قرار است در سال‌های 2020 و 2021 به اکران عمومی برسند.

کارپنتر همچنین عناوین این دو فیلم را نیز اعلام کرده است. بر این اساس، فیلم دوم Halloween Kills و فیلم بعدی Halloween Ends نام دارند و یکی در تاریخ 16 اکتبر 2020 و دیگری در 15 اکتبر 2021 میلادی اکران خواهند شد.

جدیدترین قسمت از فیلم‌های هالووین در سال 2018 اکران شد و عنوان ساده‌ی آن Halloween بود.

کارپنتر این موضوع را در توئیتی در جریان کامیک‌کان سن‌دیه‌گو 2019 اعلام کرد و نوشت:

ماجراهای مایکل میرس و لاری استرود تمام نشده است.

«جیمی لی کورتیس» در نقش لاری استورد ابقا می‌شود. او اولین بار در فیلم اصلی هالووین که توسط جان کارپنتر در سال 1978 ساخته و اکران شد بازی کرده بود و در ریبوت موفق این فیلم که سال گذشته اکران شد نیز حضور داشت.

ماه گذشته این بازیگر با انتشار عکسی از خود در کنار تهیه‌کننده‌ی این فیلم «جیسون بلوم» به طور ضمنی امکان ساخته شدن فیلم‌های بعدی مجموعه هالووین را تایید کرده بود.

مک‌براید سال گذشته در گفتگویی با اینترتینمنت‌ویکلی، درباره‌ی فیلم‌های هالووین گفته بود:

قرار بود ما دو تا از فیلم‌های این مجموعه را پشت سر هم فیلم‌برداری کنیم، اما بعد به خودمان گفتیم که بهتر است هیجان‌زده نشویم. ممکن بود با انتشار این فیلم همه از ما متنفر شوند و دیگر نتوانیم هرگز کار کنیم.

به همین خاطر آن‌ها تصمیم گرفتند یک سال وقفه ایجاد کنند و با در نظر گرفتن بازخوردهای مخاطبان فیلم بعدی را بسازند.

پس تصمیم گرفتیم که از این فیلم درس بگیریم و ببینیم چه چیزهایی نتیجه می‌دهند و چه چیزهایی نمی‌دهند، اما همیشه این ایده را داشتیم که این مجموعه داستان را ادامه دهیم و امیدوار بودیم که فرصت آن دست دهد.

جان کارپنتر کارگردان خلاق فیلم‌های ترسناک و خالق هالووین، فیلم فوق‌العاده خاص Thing را در کارنامه دارد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.