Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بلیزارد در تدارک معرفی سی و یکمین قهرمان بازی Overwatch است

0

بازی Overwatch به رشد خود ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد به زودی قهرمان جدید خود را به کاربران معرفی کند.

Overwatch به تازگی از رویداد تابستانی خود در سال 2019 پرده برداشته و در آن لباس‌های تابستانی جدیدی را برای قهرمانان بسیارش و چالش‌های هفتگی جدید و متنوعی را برای کاربرانش در نظر گرفته‌است.

کمپانی Blizzard پیش‌از این اعلام کرده‌بود که قهرمان بعدی Overwatch پس‌از زمانی که برای رونمایی از آن برنامه‌ریزی شده بود، وارد بازی می‌شود؛ همچنین کمتر از دو هفته پیش این کمپانی اعلام کرد به زمان بیشتری برای اطمینان از تطابق این قهرمان جدید با بازی نیاز دارد.

با این وجود احساس می‌کنیم Blizzard به طور غیر مستقیم پیام‌هایی درباره همین موضوع به ما مخابره می‌کند؛ به طور مثال اگر نگاهی به این توییت بندازید متوجه می‌شوید به محض اینکه Jeff Kaplan شروع به صحبت درباره موضوعی نامشخص می‌کند، درون پورتالی کشیده می‌شود و ویدیو با موزیکی آرام و نمایش فرمول‌های ریاضی به پایان می‌رسد.

توییت بعدی صفحه Overwatch نیز به همین اندازه غریب است؛ ابتدا با همان موزیک قسمت پایانی توییت قبلی آغاز شده و سپس صدای زنگ هشدار به پایان می‌رسد. در اینجا نیز با یک علامت ریاضی یعنی سیگما طرف هستیم.

از این دو ویدیو چه نتیجه‌ای می‌توان گرفت؟

اول از همه فرض بر این است که نام قهرمان بعدی Overwatch، سیگما (Sigma) خواهدبود. به نظر می‌رسد این قهرمان به طور تصادفی در توییت و تصویری که تیم جام جهانی Overwatch مکزیک منتشر کرده، نشان داده شده‌است.

حال اجازه دهید به سراغ  Reddit برویم، جایی که کاربری با نام کاربری EnVyUs دارای تئوری دقیقی‌ست از آنچه که این دو ویدیو سعی در گفتن آن دارند. او پیش‌بینی کرده که اگر قهرمان بعدی واقعاً سیگما باشد، این قهرمان دارای نارنجکی خواهدبود که به وسیله آن می‌تواند به موشک‌ها و گلوله‌ها جهت بدهد، همچنین او دارای یک تیر ضد گرانش و وسیله‌ای خواهدبود که می‌تواند موشک حریفان را به سمت خود کشیده و از آن برای توانمندسازی هم‌تیمی‌های خود استفاده کند.

البته که هیچ‌کدام از این‌ها تأیید نشده‌اند و برای رسیدن به پاسخ سوالاتمان باید منتظر و امیدوار بمانیم.

 

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.