Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Pillars Of Eternity برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

0

پس از انتظارات فراوان بالاخره بازی Pillars Of Eternity برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. Obsidian Entertainment اعلام کرد که این بازی 8 آگوست برای این کنسول منتشر خواهد شد.

این استودیو همچنین در پستی اعلام کرد که Pillars of Eternity: Completed Edition که شامل تمام بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های اصلی مثل افزایش سطح لول‌ها به قیمت 50 دلار عرضه می‌شود. هنوز درباره احتمال وجود نسخه فیزیکی صحبتی نشده است. قسمت دوم این بازی نیز به نام Pillars of Eternity II: Deadfire نیز برای سه کنسول اصلی امسال منتشر خواهد شد.

استودیو Obsidian Entertainment که نوامبر سال 2018 توسط مایکروسافت خریداری شد و به استودیو‌های آن پیوست با بازی‌هایی همچون Fallout: New Vegas و Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords شناخته می‌شود. بازی جدید آن‌ها که The Outer Worlds نام دارد برای پلتفرم‌های اصلی 25 اکتبر منتشر خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.