Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمال در حال ساخت بودن بازی Hitman 3 وجود دارد

0

استودیو IO Interactive سازنده عناوین Hitman در ماه ژانویه 2019 استودیو جدیدی تاسیس کرده است. این استودیو برای تقویت تعهد این شرکت برای عرضه محتوای جدید برای بازی Hitman است. از زمان تاسیس این استودیو هفت ماه می‌گذرد و به نظر می‌رسد این تعهد قرار است به یک Hitman جدید منجر شود.

در مستندی که اخیرا پخش شده این استودیو از چالش‌های ساختن این سری بازی‌ها می‌گوید و در پایان این ویدیو 40 دقیقه‌ای میزبان برنامه می‌گوید که تیم آن‌ها در حال کار بر روی محتوای جدید هستند و نیم نگاهی به قسمت سوم دارند. او بعدا گقت که اکثر افراد مشغول کار روی پروژه‌ای محرمانه‌ و جدید هستند و نمی‌توان گفت که این همان Hitman 3 است.

مدیر عامل استودیو IO Interactive می‌گوید دنیای این بازی پس از کامل شدن قرار است به صورت یک بازی جامع با تمام مکان‌های بازی باشد از پاریس در قسمت اول بازی تا آخرین مکان در قسمت احتمالی سوم، البته آن‌ها ساخته شدن قسمت سوم را تایید یا تکذیب نکردند.

بازی Hitman 2 برای پلتفرم‌های اصلی در نوامبر 2018 منتشر شد و همانند نسخه اول مکان‌های مختلفی مانند میامی و نیوزلند را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.