Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نینجا با ترک توئیچ از این پس به طور انحصاری در میکسر استریم خواهد کرد

0

تایلر بلوینس با نام مستعار نینجا که سال‌های موفقی را با استریم بازی فورتنایت در توییچ پشت‌سر گذاشته بود، این پلتفرم را به مفصد ترک کرد. بلوینس امروز اعلام کرد که به‌زودی به‌طور اختصاصی در میکسر، سرویس لایواستریم مایکروسافت فعالیت خواهد کرد.

«می‌دانم که این خبر برای خیلی از شما عجیب است. اما قرار است دوباره من را ببینید؛ فقط در پلتفرمی دیگر»

با توجه به آماری که در Twitch Tracker وجود دارد، بلوینس ۱۴۹۵۶ دنبال‌کننده در این پلتفرم آمازون داشت (که پایین‌تر از آمار ۲۸۵۰۰۰ دنبال‌کننده در سال ۲۰۱۸ است). همچنین او از پرمخاطب‌ترین استریمرهای توییچ به‌حساب می‌آمد که خبر جدایی او از این پلتفرم برای توییچ اصلاً خوشایند نیست.

نینجا

هرکسی که این ماه از مخاطبین چنل نینجا در میکسر بشود، هزینه‌ای پرداحت نمی‌کند. به این معنی که می‌تواند از شکلک‌های نینجا استفاده بکند و حین استریم تبلیغات را نبیند. استریم روزانه همچنان در برنامه‌های بلوینس است و از ساعت ۱۹:۰۰ آغاز می‌شود و تا ۴:۰۰ روز بعد ادامه خواهد داشت. نخستین استریم او درجریان فستیوال Lollapalooza در تاریخ دوم آگوست انچام خواهد شد. بلوینس گفته است هدف او از این کار برگشتن به ریشه‌های خودش است؛ جایی که او حرفه‌ی خودش را با بازی هیلو که برای مایکروسافت است آغاز کرد.

با این‌که میزان محبوبیت میکسر به توییچ نمی‌رسد، اما این سرویس راهش را به جامعه‌ی استریمرها و گیمرها به‌لطف امکانات بی‌نظیرش باز کرده است. به‌عنوان مثال استریمرها می‌توانند کنترلرشان را با بینندگان به اشتراک بگذارند یا می‌توانند با سه نفر از دوستانشان مشترکا استریم کنند.

با استناد به پرس ریلیز میکسر، تعداد چنل‌ها در فصل گذشته ۳۷درصد افزایش داشته است و به عدد ۱.۹۷ میلیون چنل رسیده است. همچنین آن‌ها ادعا می‌کنند که مدت زمان تماشای مخاطبان و طول استریم استریمرها هم افزایش داشته است، گرچه طبق همین آمار، تعداد میانگین بازدید هر چنل، ۱۰ عدد است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.