Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نیو گیم پلاس بازی سایبرپاک ۲۰۷۷ در دست ساخت است

0

هنوز سی‌دی پراجکت رد به صورت رسمی به تایید وجود حالت نیو گیم پلاس بازی سایبرپاک 2077 نپرداخته است اما به تازگی پست جدیدی در وب‌سایت ردیت منتشر شده است که نشان می‌دهد شاهد حضور حالت یاد شده این در بازی مورد انتظار سایبرپانک خواهیم بود.

یکی از کاربران وب‌سایت ردیت با نام کاربری Arise92 پستی منتشر کرده که در آن اعلام کرده است یک مجله گیمینگ در لهستان مطلبی منتشر کرده است که به تایید حالت نیو گیم پلاس بازی سایبرپاک 2077 می‌پردازد.

پیشتر پاول ساسکو، طراح مراحل سایبرپانک 2077 در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر اعلام کرده بود که در بازی سایبرپانک 2077 بازی‌بازان نمی‌توانند تنها با یک بار بازی‌کردن به بالاترین سطح برسند و به تمام تجهیزات دسترسی داشته باشند؛ هر دو موارد بالا بر حضور حالت نیو گیم پلاس بازی سایبرپاک 2077 دلالت دارند اما با این حال هنوز استودیوی سایبرپانک به صورت رسمی به تایید این موضوع نپرداخته است.

علاوه بر موارد بالا، اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت ردیت جزئیات جالبی در مورد مراحل فرعی در اختیار ما قرار می‌دهد که بر اساس آن، انجام ماموریت در جهان بازی اعتباری تحت عنوان Street Cred برای شما به ارمغان می‌آورد. به دست آوردن اعتبار Street Cred، ماموریت‌ها جدی و خطرناک‌تری در اختیار بازی‌باز قرار می‌دهد. نکته‌ی قابل توجه این است که انجام این مراحل فرعی روی جهان و پایان بخش داستانی سایبرپانک 2077 تاثیرگذار خواهند بود.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنج‌شنبه 28 فروردین ماه 1399 (16 آوریل 2020 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.