Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان فیلم Venom 2 مشخص شد و یک چهره‌ی آشناست!

0

فیلم اقتباسی Venom در سال 2018 از لحاظ فروش موفقیت بزرگی کسب کرد و با 855 میلیون دلار درآمد به یکی بهترین فیلم‌های آن سال بدل شد. حالا سونی مشخص کرده که کارگردان قسمت دوم کیست.

اندی سرکیس هنرپیشه باسابقه هالیوود که او را با نقش گولم در ارباب حلقه‌ها به یاد داریم و اخیرا کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of the Jungle از شبکه نتفلیکس را داشته به عنوان کارگردان فیلم Venom 2 انتخاب شده است.

کارگردانان دیگری نیز که نامشان شنیده می‌شد تراویس نایت (Bumblebee) و روپرت ویت (Rise of the Planet of the Apes) بودند. کارگردان قسمت اول روبن فلیشر بود که با فیلم Zombieland معروف است وی به علت کار بر روی قسمت دوم Zombieland جای خود را به اندی سرکیس داده است.

بر اساس گزارشات فیلمبرداری قسمت دوم Venom اواخر امسال آغاز می‌شود و کلی مارسل بار دیگر نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد.

تام هاردی بار دیگر با نقش ادی بروک/ونوم بازمی‌گردد و وودی هارلسون نیز شخصیت مقابل او (Carnage) خواهد بود.

در حالی که قسمت اول این فیلم فروش فوق‌العاده‌ای داشت مورد توجه منتقدان قرار نگرفت اما تماشاچیانش راضی از سالن‌های سینما خارج می‌شدند. باید دید آیا اندی سرکیس می‌تواند دل منتقدان را به‌ دست بیاورد یا خیر.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.