Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Children of Morta همزمان با عرضه‌ی جهانی از طریق هیولا در داخل منتشر می‌شود

0

بازی Children of Morta که پس از مدت‌ها انتظار بالاخره در شرف انتشار قرار گرفته است، همزمان با عرضه‌ی جهانی در بازار داخل و از طریق مارکت هیولا منتشر خواهد شد. امیرحسین فصیحی رییس استودیوی Dead Mage و سازنده‌ی این بازی این خبر را در توئیتر خود اعلام کرد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

در حالی که از مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی برای پی‌سی و کنسول‌ها زمان زیادی نمی‌گذرد، امیرحسین فصیحی در حساب رسمی توئیتر خود اعلام کرد که بازی فرزندان مورتا قرار است به طور همزمان با عرضه‌ی جهانی، در داخل کشور نیز عرضه شود. این بازی از طریق پلتفرم فروش دیجیتالی بازی‌های پی‌سی در ایران موسوم به «هیولا» که متعلق به فن‌افزار است عرضه خواهد شد.

فصیحی همچنین خاطرنشان کرده که زبان فارسی بازی نیز در آینده منتشر می‌شود، اما در حال حاضر این نسخه آماده نیست. او در توئیت دیگری نوشت:

البته زبان فارسی با یک آپدیت اضافه می‌شود. کار با کیفیتی در زمینه فارسی می‌خواهیم انجام بدهیم و فعلا متاسفانه به عرضه اول نرسیدیم.

بازی Children of Morta به هر ترتیب قرار است همزمان با انتشار بین‌المللی از طریق هیولا در دسترس بازی‌کنندگان ایرانی نیز قرار بگیرد. همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، نسخه‌ی پی‌سی این بازی 12 شهریور و نسخه‌ی کنسولی آن 23 مهرماه به بازار عرضه خواهند شد.

فصیحی همچنین در ادامه اضافه کرد که با توجه به محدودیت‌های موجود برای عرضه‌ی نسخه‌ی امضاشده‌ی بازی در ایران، آن‌ها آماده‌اند تا در صورت امکان برای متقاضیانی که از همین حالا ثبت نام کنند این نسخه از بازی را در اختیار قرار دهند. او در توئیت دیگری با توضیح این موضوع لینکی را در دسترس عموم قرار داد تا در صورتی که علاقه‌مند به تهیه‌ی این نسخه‌ی ویژه از بازی فرزندان مورتا هستند از این طریق اعلام کنند.

شما هم می‌توانید تمایل خود به تهیه‌ی این نسخه از بازی را از طریق این لینک اعلام کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.