Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

در Watch Dogs: Legion شخصیت‌های پیر ممکن است به طور اتفاقی بمیرند

اطلاعات جدیدی از بازی Watch Dogs: Legion که مدتی پیش در نمایشگاه E3 معرفی شده بود، حالا در گیمزکام 2019 منتشر شده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

در Watch Dogs: Legion ممکن است گاهی افراد تحت استخدام شما بر اثر مرگ طبیعی و کهولت سن بمیرند و  البته مرده بمانند.

«مرگ به صورت رندوم» یکی از ویژگی های جدید  بازی Watch Dogs: Legion است. تریلر جدیدی که در کنفرانس « گوگل استادیا» (Google Stadia) طی رویداد گیمزکام نمایش داده شد، حاوی اطلاعات جدیدی از  قابلیت های جالب بازی است. یکی از این قابلیت‌ها، اضافه کردن مردم عادی به دسته‌ی خود است. تریلر یکی از آن‌ها را که «الن مورفی» نام دارد نشان می‌دهد، کاراکتر مسنی که طبق تعریف‌های تریلر انسان خسیس و خلاف‌کاری است که به  استخدام شما در می‌آید  اما طولی نمی‌کشد که به صورت رندوم و بر اثر کهولت سن می‌میرد. نکته‌ی جالب این است که بعد از مردن یک کاراکتر به صورت رندوم در بازی آن ها دیگر برنخواهند گشت و برای همیشه مرده می‌مانند.

همچنین تریلر کاراکتر های جدیدی را نیز معرفی کرد، یکی از آن ها Sue نام دارد، یک مدافع حقوقی که توانایی های آن می‌‌تواند به کمک شما بیاید. به عنوان مثال اگر شما  در زندان باشید ۲۵ درصد احتمال دارد تا Sue به کمک شما بشتابد و شمارا آزاد کند. شخصیت بعدی «ویکتور» نام دارد،  قابلیت اون این است که اگر مست باشد نصف ضربه های وارده بر او اثر نخواهد کرد. شما می‌توانید مردم عادی را با خود همراه کنید و  از قابلیت های مختلف آن ها استفاده کنید.

Watch Dogs: Legion قرار است در تاریخ ۶ مارچ ۲۰۲ برای پلتفرم های ایکس باکس، PS4، پی سی و استادیا منتشر شود.

(تاریخ عرضه این بازی به تعویق افتاد و می‌توانید تاریخ جدید انتشار بازی را اینجا ببینید.)

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این یک قابلیت واقعی است یا یکی از آن دروغ های بزرگ یوبیسافت است؟شما می‌توانید آخرین اخبار رویداد گیمزکام2019 (Gamescom) را از طریق سایت گیم‌نیوز دنبال کنید.

منبع VG24

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.