Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تریلر جدید Rambo: Last Blood همه‌ی اکشنی که لازم دارید را به نمایش می‌گذارد

پس‌از بازگشت موفق کاراکتر Rocky Balboa در سری فیلم‌های Creed، یکی دیگر از نقش‌های قهرمانی با بازی سیلوستر استالونه ماه آینده به سینمای جهان بازخواهد گشت. تریلر جدید Rambo: Last Blood را که پنجمین و احتمالاً آخرین قسمت از سری محبوب Rambo است، در گیم نیوز تماشا کنید.

تریلر جدید Rambo: Last Blood اطلاعات بیش‌تری نسبت به اولین تبلیغی که در ماه می از این فیلم پخش شد در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. سرباز و مزدور سابق، John Rambo به خانه بازگشته‌ اما خیلی زود و هنگامی که خبر ربوده شدن دختری توسط کارتل خطرناک مکزیکی به او می‌رسد خود را آماده بازگشت به میدان نبرد می‌بیند.

اما بیایید با واقعیت روبه‌رو شویم؛ داستان مسأله مهمی در سری فیلم‌های رمبو نیست و تریلر نیز با نمایش ضرب و شتم‌های شدید، تیراندازی‌های هیجان‌انگیز و خشونت فراوان به خوبی بیننده را با آنچه که در فیلم خواهد دید، آشنا می‌کند.

Rambo: Last Blood در تاریخ 20 سپتامبر به سینماها می‌آید و کارگردانی آن برعهده Adrian Grunberg است که پیش‌از این سابقه کارگردانی فیلم Get the Gringo با هنرمندی مل گیبسون را دارد. در این فیلم بازیگر مشهور اسپانیایی، Paz Vega نیز حضور دارد که به عنوان یک خبرنگار رمبو را در طول فیلم همراهی می‌کند.

سری فیلم‌های رمبو برای اولین بار در سال 1982 و با عنوان First Blood به روی پرده سینما آمد و پس‌از آن دو قسمت دیگر نیز از این سری در سال‌های 1985 و 1988 به عنوان ادامه اولین قسمت میزبان تماشاگران شدند. جدیدترین عنوان رمبو نیز به سال 2008 اختصاص دارد که خود سیلوستر استالونه کارگردانی آن را بر عهده داشت و توانست به فروشی 113 میلیون دلاری دست پیدا کند.

 

منبع GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.