Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wasteland 3 اعلام شد

0

Wasteland 3 ساخته جدید استودیوی اینکسایل اینترتیمنت است که بسیاری از علاقه‌مندان به سبک نقش آفرینی مشتاقانه منتظر تجربه آن هستند. حال پس از انتشار تریلر جدید این بازی در رویداد گیمزکام 2019، اینکسایل اینترتیمنت تصمیم گرفته است تا از مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wasteland 3 رونمایی کند.

پلتفرم رایانه‌های شخصی خانه‌ی بسیاری از بازی‌های استراتژیک و نقش آفرینی است و به نوعی بسیاری از این بازی‌ها حیات خود را مدیون آن هستند. حال امروز مشخصات سیستم مورد نیاز یکی از بازی‌های خوش ساخت سبک نقش آفرینی منتشر شده است که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wasteland 3، برای اجرای این بازی روی پلتفرم رایانه‌های شخصی به حداقل پردازده i5 2500K، هشت گیگابایت رم و کارت گرافیک GTX 760 نیاز است. همچنین برای اجرای این بازی به حداقل 55 گیگابایت فضای خالی روی هارد خود نیاز دارید. شما می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده جزئیات کامل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wasteland 3 بپردازید.

حداقل سخت‌افزار مورد نیاز:

(OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit
Processor: Intel Core i5 2500K or equivalent
Memory: 8GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 760 or Radeon HD 7970
Storage: 55 GB available space

سیستم پیشنهادی:

(OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit
Processor: Intel i5-4590 equivalent or greater
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970/AMD 290 equivalent or greater
Storage: 55 GB available space

بازی Wasteland 3 در سال 2020 میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.