Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برای سیمپسون‌ها یک فیلم و یک سریال فرعی ساخته می‌شود

0

سیمپسون‌ها یکی از طولانی‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی در تاریخ تلویزیون است و ممکن است این محموعه با یک فیلم و یک سریال فرعی بزرگتر شود.

سال 2007 فیلم خیلی معروفی به نام The Simpsons Movie اکران شد اما هیچوقت ادامه آن ساخته نشد. از فیلم که بگذریم هیچوقت شاهد سریالی فرعی از این مجموعه نبودیم از آنجایی که خالق آن یعنی مت گرونینگ به نتفلیکس پیوسته تا سریال انیمیشنی به نام Disenchantment بسازد. این مسئله ممکن است در آینده تغییر کند.

تهیه‌کننده این مجموعه ال جین در رویداد D23 به حاضرین اعلام کرد که سازندگان سیمپسون‌ها درباره ساختن فیلم دوم یا یک سریال فرعی در حال مذاکره با دیزنی هستند. این مجموعه زمانی که دیزنی اکثر سهام شرکت فاکس را خریداری کرد به مالکیتش در‌آمد. مت سلمان دیگر تهیه‌کننده این سریال می‌گوید:

من فکر می‌کنم دیزنی هر تصمیمی که داشته باشیم از ما حمایت خواهد کرد، شاید یک سریال فرعی یا یک فیلم که شما را غافلگیر کنیم. این حمایت آن‌ها می‌تواند راه‌های جدیدی برای ما باز کند به جای اینکه از همان شیوه سنتی استفاده کنیم.

دیزنی با خرید شرکت فاکس بزرگترین معامله صنعت سرگرمی با 71 بیلیون دلار رقم زد که  فرنچایز‌هایی مثل Family Guy و Deadpool را نیز در اختیارشان قرار داد.

در سال 2007 فیلم سیمپسون‌ها نزدیک 527 میلیون دلار سود کرد در حالی که بودجه ساخت آن 75 میلیون گزارش شده است. یکی از دلایلی که دیگر ادامه‌ای برای این فیلم ساخته نشد این بود که همان تیمی که سریال را می‌ساخت این فیلم را ساخته بود و همزمان کار کردن بر روی دو پروژه چالش بسیار سختی است و ممکن است بر روی کیفیت کار تاثیر بگذارد.

حالا 12 سال گذشته و خالق آن می‌گوید تیمش به نقطه‌ای رسیده که می‌تواند به فیلمی جدید فکر کنند. او می‌گوید که یکی از این روز‌ها بی شک باید منتظر فیلمی جدید باشید.

درباره‌ی احتمال ساخت سریال فرعی اطلاعات دقیق در دسترس نیست و مشخص نیست راجع به کدوم شخصیت از داستان قرار است باشد.

 

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.