Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدایی اسپایدرمن از دنیای سینمایی مارول ناچارا اتفاق خواهد افتاد

0

یکی از بحث‌ برانگیز‌ترین خبرهای این ماه دنیای سرگرمی مربوط به جدایی اسپایدرمن از دنیای سینمایی مارول است. ماجرا از جایی شروع می‌شود که مذاکرات میان دو شرکت سونی و مارول در مورد آینده فیلم‌های شخصیت اسپایدرمن به نتیجه‌ای نمی‌رسد و به همین سبب سونی تصمیم می‌گیرد تا این شخصیت را از دنیای سینمایی مارول بیرون بکشد.

همان‌طور که می‌دانید، حقوق قانونی شخصیت اسپایدرمن متعلق به شرکت سونی است. با این حال سونی و مارول در سال 2016 بر سر حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول به توافق رسیدند. حال به نظر می‌رسد که دور جدید مذاکرات دو شرکت به نتیجه‌ای نرسیده است و بنابراین دیگر شاهد حضور اسپایدرمن در کنار دیگر قهرمان مارول نخواهیم بود.

حال به تازگی کوین فاگی، رئیس شرکت مارول اعلام کرده که انتظار نداشته است تا این قرارداد برای همیشه دوام بیاورد. فاگی بر این باور است که جدایی اسپایدرمن از دنیای سینمایی مارول به ناچار اتفاق خواهد افتاد.

در ادامه کوین فاگی اعلام کرد که طبق قرار داد، مارول قصد داشته است 5 فیلم از شخصیت اسپایدرمن بسازد؛ که دو فیلم از این مجموعه مستقل و سه فیلم دیگر مرتبط با دنیای سینمایی مارول بودند. فاگی می‌گوید این رویایی بوده است که هیچ‌گاه انتظار نداشته است تا به واقعیت تبدیل شود.

حال یکی از سوال‌های مهم این است که آیا جان واتس برای کارگردانی قسمت سوم فیلم اسپایدرمن بازمی‌گردد یا خیر. بنابر گفته‌‎ وب‌سایت ددلاین، واتس برای کارگردانی دو قسمت از مجموعه اسپایدرمن با سونی قرار داد داشته است. بنابراین به طور قطع نمی‌توان گفت که این کارگردان برای قسمت سوم بازمی‌گردد.

از طرفی دیگر می‌دانیم که تام هالند برای بازی در قسمت سوم اسپایدرمن بازمی‌گردد. بنابر گفته‌ی هالند، قسمت سوم بسیار متفاوت‌تر از دو قسمت دیگر خواهد بود.

Spider-Man: Far From Home جدیدترین فیلم از این سری است که موفق شد تا با فروش 1.1 میلیارد دلاری و شکست رکورد Skyfall به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی تبدیل شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.