Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ببینید: تصاویر جدید از سریال The Mandalorian استار وارز برای دیزنی پلاس

0

دیزنی اولین تریلر از سریال جدید استار وارز با عنوان The Mandalorian را در جریان D23 منتشر کرد، اما این تنها چیزی که از این رویداد خارج شد نبود. تصاویر این سریال نیز به صورت اختصاصی منتشر شده‌اند.

اگرچه تعدادی تصویر بدون کیفیت از آن‌چه در نمایشگاه برای حاضرین و طرفداران به نمایش درآمده منتشر شدند، در کنار آن‌ها تعدادی تصویر با کیفیت بهتر نیز دیده می‌شوند. برای طرفدارانی چون شما که نتوانسته‌اند در این رویداد حضور داشته باشند، این تصاویر را اینجا منتشر کرده‌ایم تا ببینید.

 

در کنار انتشار پوستر، تریلر و تصاویر سریال The Mandalorian در روزهای گذشته دیزنی تعداد قابل توجهی رونمایی داشت که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بازگشت ایوان مک‌گرگور به نقش اوبی-وان کنوبی اشاره کرد.

همچنین پوستر قسمت نهم فیلم استاروارز نیز به اشتراک گذاشته شد و تریلری از این فیلم با تمرکز بر بعد تاریک شخصیت رِی به نمایش درآمد. تاریخ انتشار فصل هفتم سریال Clone Wars مشخص شد و دیزنی در کنار اخبار استار وارز از پروژه‌های مارولی خود نیز رونمایی کرد.

یکی از مهم‌ترین رونمایی‌های دیزنی در این رویداد جزئیات بیشتر از انیمیشن سریالی What if…? بود که در کامیک‌کان سن‌دیه‌گو معرفی شده بود.

در کنار آن‌ها از مجموعه‌های مختص به شخصیت‌های شی-هالک و میس مارول نیز رونمایی شد. دیزنی همچنین تایید کرد که «کیت هرینگتون» بازیگر سریال بازی تاج و تخت به دنیای سینمایی مارول خواهد پیوست.

در دیگر اخبار مرتبط با دنیای سینمایی مارول، ساخت سریالی برای شخصیت Moon Knight نیز تایید شد. مارول همچنین تاریخ اکران فیلم بعدی بلک پنتر را نیز مشخص کرد.

همچنین به هر حال تایید شد که با به توافق نرسیدن دو شرکت دیزنی و سونی بر سر حضور شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، پیتر پارکر و تام هالند از این مجموعه فیلم کنار گذاشته می‌شوند.

در همین حین تعدادی از بازیگران و افراد شناخته شده به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

از طريق gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.