Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای بازی Control – همه‌ی چیزهای مهمی که بازی برای شما توضیح نمی‌دهد

0

بازی Control یکی از مورد انتظارترین عناوین تابستان امسال بود که تنها دو روز از عرضه‌ی آن می‌گذرد ولی در همین زمان کم به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازی‌های سال تبدیل شده. این بازی برخلاف آن‌چه ممکن است فکر کنید، یک اکشن سرراست نیست و پیچیدگی‌های زیادی دارد. برای این‌که بتوانید تجربه‌ای بی‌دردسر از بازی شداته باشید، با راهنمای Control در گیم‌نیوز همراه شوید.

در این بخش از راهنما می‌خواهیم تعدادی از مفاهیم که در بازی نقش کلیدی دارند اما بازی آن‌ها را برای شما [بلافاصله] توضیح نمی‌دهد را مرور کنیم. برای این‌که همواره بدانید بهترین کار در بازی چیست، باید با این چیزها آشنا باشید.

به هر دلیلی بازی توضیح دادن درباره‌ی این موارد را لازم نمی‌داند و از ابتدا شما را با آن‌ها آشنا نمی‌کند. اما نگران نباشید ما اینجا هستیم تا در این قسمت از راهنمای بازی Control همه‌ی آن‌ها را برای شما توضیح دهیم:

سلاح‌ها

شما می‌توانید سلاح مخصوص خودتان را بسازید و آن را شخصی‌سازی کنید و حالت‌های مختلفی برای آن‌ها تنظیم نمایید، اما بهتر است به آن‌هایی که در بازی پیدا می‌کنید بسنده کنید.

در عوض بهتر است که از متریال‌های ساخت و ساز خودتان برای ساختن Service Weapon Formهای جدید یا آپگرید کردن آن‌ها استفاده کنید، چون این‌ها در محیط بازی پیدا نمی‌شوند.

در بازی 5 سطح از مادها برای اسلحه‌ها وجود دارند:

  • I. Common
  • II. Uncommon
  • III. Rare
  • IV. Prime
  • V. Absolute

می‌توانید مادها با سطح‌های ضعیف‌تر یا تکراری در کوله‌پشتی خود را «تخریب» کنید و با آن‌ها چیزهای دیگری بسازید. این به شما امکان داشتن فضای در اختیار در طول بازی را می‌دهد و از پر شدن کوله‌پشتی‌تان جلوگیری می‌کنید تا بتوانید همیشه آیتم‌های جدیدی که پیدا می‌کنید را بردارید.

در مجموع پنج فرم سرویس سلاح مختلف در بازی وجود دارند. آن‌ها به مرور زمان در بازی در اختیار شما قرار می‌گیرند، پس قبل از این‌که همه‌ی آن‌ها را به دست آورید اقدام به آپگرید کردن تکی نکنید. این‌طوری می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام فرم برای شما ایده‌آل است و آن را انتخاب کنید.

قدرت‌های ذهنی

رفتن به Astral Plane (دشت اختری) و کسب Cleansing Objects of Power راهی است که قدرت‌های ماورایی را در این بازی به دست می‌آورید. برای کسب بسیاری از این قدرت‌ها نیاز نیست در بازی کار خاصی انجام دهید و آن‌ها با پیشروی در داستان به شما داده می‌شوند. اما تعدادی از آن‌ها را باید از طریق انجام ماموریت‌های فرعی کسب کنید.

قدرت جاخالی دادن Evade با انجام مرحله‌ی فرعی A Merry Chase به دست می‌آید.

قدرت سپر محافظ Shield با انجام ماموریت A Good Defense به دست می‌آید.

و قدرت تصاحب کردن Seize با انجام ماموریت Captive Audience به دست می‌آید.

با انجام هر کدام از این مراحل فرعی بازی که اهمیت زیادی دارند این قدرت‌ها را کسب می‌کنید و می‌توانید تا پایان بازی از آن‌ها بهره ببرید.

Board Countermeasures

استفاده از این ویژگی بازی یعنی Board Countermeasures تنها در برخی از مناطق Old House امکان‌پذیر است. مطمئن شوید که کانترمژر صحیح را فعال می‌کنید. این تصمیم را باید بر اساس جایی که می‌روید بگیرید. به عنوان مثال، اگر به بخش تحقیقات (Research) می‌روید کانترمژر را برندارید.

شما تنها می‌توانید Board Countermeasure ها را در «کنترل پوینت»ها فعال کنید. و همچنین تنها می‌توانید بعد از انجام دادن ماموریت‌ آن‌ها، جایزه‌شان را در کنترل پوینت‌ها بردارید.

بازی Control همان‌طور که گفتیم یک بازی نسبتا پیچیده است و شاید بهتر باشد پیش از این‌که وارد آن شوید و زمان زیادی را به پیدا کردن راه درست و روش صحیح بازی‌کردن هدر بدهید، راهنمای Control را در گیم‌نیوز بخوانید و با بازی آشنا شوید.

راهنماهای بازی Control در روزهای آتی در گیم‌نیوز تکمیل می‌شوند.

از طريق ign

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.