Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هک دوربین دموی ترسناک P.T شما را با حقیقتی حتا ترسناک‌تر مواجه می‌کند!

0

دموی P.T که به عقیده‌ی بسیاری از بازی‌کننده‌ها یکی از ترسناکترین بازی ها در تاریخ بازی‌های رایانه‌ایی است راز مخوفی را از خود آشکار کرده است. در ادامه‌ی خبر با گیم‌نیوز همراه باشید.

اگر هنگام بازی کردن P.T احساس می‌کردید که «لیزا» پشت سر شماست و شمارا تعقیب می‌کند، بخاطر این است که او این کار را می‌کند! در تمام مدت طول بازی او پشت سر شماست و گام به گام شما حرکت می‌کند.

P.T که دمویی برای بازی کنسل شده‌ی  Silent Hills است توسط ملیون‌ها نفر دانلود شد و تعداد زیادی از بازی‌کننده ها به دلیل ترسناک و پیچیده بودن بیش از حد بازی آن را تمام نکردند. اما متاسفانه به دلیل کنسل شدن بازی دموی آن نیز از فروشگاه پلیستیشن برداشته شد. به تازگی یکی از فن های بازی دوربین بازی را هک کرده و توانسته اطلاعات عجیبی از بازی به دست بیاورد.

بعد از کنسل شدن بازسازی P.T بنظر می‌رسید که P.T طلسم شده و تمام چیز های مربوط به آن رو به نابودی می‌روند اما با اطلاعات جدیدی که از بازی منتشر شده متوجه می‌شویم که بازی حتی ترسناک‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم.

یوتیوبر مشهور، Lance McDonald که به هک کردن دوربین های سری سولز معروف است دست به هک کردن دوربین P.T برد و توانست تا راز های جدیدی از آن پیدا کند.

من ماه ها در حال کردن روی کد های بدردبخور P.T بودم و کارم با سرعت زیادی پیش نمی‌رفت. معمولا چند ساعتی در هفته با کد ها ور می‌رفتم و بخت خودم را آزمایش می‌کردم اما نتیجه‌ایی نمی‌گرفتم. چند روز پیش توانستم کد‌هایی که مربوط به زوم روبه جلو (که با فشار دادن دکمه‌ی R3 می‌توانید آن را ببنید) را به طور کامل پیدا کردم. موفق شدم تا تقریبا تمام کد‌های دوربین را پاک کنم و کد‌های خودم را جایگزین کنم و سپس آن را پچ کردم و توانستم کاری کنم که  دوربین همیشه در حالت زوم باشد و اینگونه دوربین شخصی‌سازی شده‌ی خود را در بازی ساختم.

با انجام دادن این کار، Lance توانست یکی از مخوف ترین راز‌های بازی را برملا کند. هر موقع که شما صدای لیزا را پشت سرتان می‌شنوید و یا سایه‌اش را روی دیوار می‌بینید به این دلیل است که درواقع او پشت سر شماست! Lance در حساب توییتر خود در این باره توضیح می‌دهد:

 حتما در P.T برای شما اتفاق افتاده که صدای لیزا را بشنوید طوری که انگار او درست پشت سر شما قرار دارد، یا شاید هم سایه‌های مختلفی را دیده‌اید که به طور ترسناکی روی دیوار حرکت می‌کنند اما وقتی بر‌میگردید هیچ‌چیزی پشت سر شما نیست. من دوربین P.T را به منظور فهمیدن اینکه واقعا پشت سر ما چه می‌گذرد هک کردم و باید بگویم لیزا در واقع همیشه به شما چسبیده است و این اتفاق از زمانی که شما چراغ قوه را پیدا می‌کنید می‌افتد. در اینجا  برخی از سایه‌های عجیب را نشان دادم. درواقع لیزا همیشه در حال تعقیب شماست…

دموی P.T توسط کارگردان مشهور صنعت بازی‌های رایانه ایی یعنی Hideo Kojima ساخته شد و به دلیل اختلافاتش با Konami پس از مدتی از فروشگاه پلیستیشن حذف شد.

204863

منبع VG24

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.