Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین اطلاعات و گیم‌پلی از بازی Project Resistance کپکام منتشر شد

کپکام که روزهای گذشته اولین تیزر تریلر از بازی جدید خود از مجموعه‌ی رزیدنت اویل با اسم رمز فعلی Project Resistance را منتشر کرده بود، امروز این بازی را نشان داد و اولین جزئیات آن را منتشر کرد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

«پروژه مقاومت» (Project Resistance) یک بازی اسیمتریک آنلاین پنج نفره است که در دنیای رزیدنت اویل می‌گذرد.

این بازی المان‌های همکاری و رقابتی را با هم ترکیب می‌کند و به بازی‌کنندگان اجازه می‌دهد تا «تجربه‌ی وحشت‌بقا‌ی خودشان را خلق کنند».

در پروژه مقاومت که مراحل ساخت را می‌گذراند، چهار بازمانده باید نهایت تلاش خود را بکنند تا از تله‌ی هراسناک «مغزمتفکر» (Mastermind) به سلامت خارج شوند. او که دشمن اصلی بازی‌کنندگان است، آ‌ن‌ها را تحت یک «آزمایش» هولناک و کشنده قرار می‌دهد.

بازیکن پنجم بعد وارد می‌شود.

تماشای تریلر در سایت آپارات. (کلیک کنید.)

در هر رقابت 4 در برابر 1 در بازی، یک بازیکن در نقش مسترمایند از طریق دوربین‌های مداربسته‌ی کنترل دیگر بازی‌کنندگان را پیدا می‌کند و باید نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از فرار آن‌ها انجام دهد.

اگر شما هم به امتحان کردن این بازی پیش از انتشار علاقه‌مند هستید، می‌توانید تا 18 سپتامبر در بتای بازی ثبت‌نام کنید. بتای محدود این بازی فقط برای سفیران رزیدنت اویل و اعضای ایکس باکس اینسایدر قابل ثبت‌نام است.

این نسخه‌ی آزمایشی از 4 تا 7 اکتبر 12 تا 15 مهر ماه در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی همچنین برای پی‌سی نیز در حال توسعه است اما خبری از نسخه‌ی آزمایشی آن نیست. گرچه کپکام دموی 30 دقیقه‌ای بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک را برای رایانه‌های شخصی هم منتشر کرده بود.

اطلاعات بیشتر درباره‌ی این بازی و بتای محدود آن در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد. در حال حاضر می‌دانیم که کپکام با این بازی قرار نیست داستانی برای ما روایت کند و آن‌چه در پروژه مقاومت خواهیم دید یک تجربه‌ی آنلاین متفاوت است.

منبع vg247
1 نظر
  1. مسعود می‌گوید

    بازیکن 5ام؟
    این بازی به نظرم برای کسایی که دنبال تنوع هستند خیلی خوبه همچنین کسایی که خیلی دوست داشتن برای یه بار هم که شده کنترل غول های بازی مثل مسترایکس یا نمسیس رو در دست داشته باشن عالیه

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.