Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ESRB «زنده یا مرده ۵» را برای رایانه های شخصی درجه بندی کرد

0

چندی پیش استودیوی «تیم نینجا» از نسخه‌ای جدید از عنوان «زنده یا مرده 5»(Dead or Alive 5) با نام «آخرین راند»(Last Round) رونمایی کرد که قرار است برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم منتشر شود. اما به تازگی و طبق اطلاعاتی که در سایت ESRB وجود دارد، این عنوان قرار است برای پلتفرم پی‌سی هم منتشر شود.

این عنوان قرار است در تاریخ 17 فوریه 2015(28 بهمن 1393) منتشر شود و آخرین نسخه از عنوان «زنده یا مرده 5» خواهد بود که قرار است با ویژگی‌ها و محتواهای جدید و همچنین با گرافیکی بالاتر برای کنسول‌های نسل هشتم ساخته شود.

تمام این اطلاعات از طریق سایت رسمی بازی به دست ما رسیده، اما در سایت هیچ اشاره‌ای به نسخه پی سی نشده است؛ در حالی که در سایت ESRB نسخه پی سی بازی درجه‌بندی شده و درجه‌بندی سنی M را دریافت کرده است.

البته با توجه به رتبه‌بندی نشدن نسخه‌های ایکس باکس 360 و پلی‌استیشن 3 ممکن است اشتباه رخ داده باشد و نسخه پی سی در کار نباشد.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.