Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

معرفی کمیک: Deadpool: Suicide Kings

2

اگر اهل کمیک بوک و حتی اگر یک گیمر باشید، ددپول ( DeadPool) را می شناسید. ددپول یکی از شخصیت های خیالی ساخته شده توسط مارول است که محبوبیتش را مدیون طناز بودنش است. اما ماجرا وقتی جذاب می شود که ماجراجویی او با شخصیت طناز دیگری مثل “مرد عنکبوتی” و دو شخصیت جدی دیگر مانند پانیشر و دردویل رقم میخورد! در سری پنج شماره ای DeadPool: Suicide Kings ددپولی را می بینیم که برای اثبات بی گناهی اش بارها کشته و زنده خواهد شد! با نیروهای ماورای خودش به جنگ و نبرد می پردازد اما همچنان خسته نمی شود. او آنقدر در این سری به خود سخت می گیرید که به قول خودش یک هفته استحمام نکرده و بوی شلغم پخته می دهد! در این کتاب ددپول همیشگی را می بینیم، اما فرقش این است که هم قهرمانان دنبال کشتن او هستند، و هم دشمنان ددپول!

ماجرا از جایی آغاز می شود که ددپول پس از دریافت وعده ی یک ملیون دلار پول برای کشتن یک آدم شرور، راهی آپارتمان هدف می شود؛ اما غافل از این که برای ددپول پاپوشی بس بزرگ دوخته شده است! وقتی وارد آپارتمان و اتاق هدف می شود، ساختمان منفجر شده و افراد زیادی کشته می شوند. ددپول بازیچه ی دست دو شخص شده بود، تنها برای یک شرط! یک شرط بندی ساده باعث به دردسر افتادن ددپول شده بود! حال ددپول نه تنها یک چهره ی منفور اجتمائیست! بلکه قهرمانانی همچون مجازاتگر و مرد عنکبوتی، به دنبال دستگیری ددپول هستند! هر چند در این بین دردویل ایده ی دیگر دارد …

PeterParker.vs.WadeWilson
وقتی پیتر پارکر با وید ویلسون کل کل می کند!

همانطور که قبل هم اشاره کردم، در این سری همان ددپولی همیشگی را می بینیم. کسی که از طعنه، طنازی و جوک به عنوان سپری برای نا امنی هایش (به قول خودش!) استفاده می کند و به این موضوع بارها اشاره می شود و حتی دردویل از او سوال می کند:” تا به حال تو زندگیت جدی هم بودی؟”! اما تنها ضلع بی رحم، طناز و کشنده ی ددپول را در این سری بر شخصیت پردازی ددپول حاکم نیستند، بلکه از طرفی ضلع دیگری همچون عواطف و احساسات نیز به راس شخصیت پردازی ددپول متصل است! به طور مثال طرز رفتار و کارهایی که او برای شخصیت زن سری یعنی Outlaw انجام می دهد بسیار دوستانه و مهربانانه است که حتی وقتی خود Outlaw چنین رفتارهایی از ددپول مشاهده می کند از او می پرسد:”اینم یکی دیگه از شوخی هاته؟”!

Its-My-Book!
این کتاب منه!

طراحی کمیک فوق العاده است! طراحان و رنگ آمیزان تمامی تلاش خود را کرده اند که هر صحنه، هر صفحه و هر قطعه جزئیات واضح و جذابی داشته باشند. صحنه های نبرد به قدری زیبا طراحی شده اند که در بعضی از قسمت ها دوست دارید چند دقیقه همینطور به صفحه خیره شوید. بعضی از قسمت های عجیب و غریبی که در ذهن ددپول میگذرد، خصوصا زمانی که ددپول در ذهن خود در یک مزرعه بود، می توانید اوج هنر طراحان را مشاهده کنید. این بخش ها شما را حیرت زده خواهند کرد. اگر دنبال یک کمیک با طنز زیاد و شخصیت پردازی های فوق العاده و اکشنی رو به جلو هستید، کمیک بوک DeadPool: Suicide Kings را از دست ندهید! و اگر به این کمیک بوک ها دسترسی ندارید، نگران نباشید! در ادامه ی مطلب می توانید از لینک دانلود هر 5 شماره از این سری استفاده کنید!

دانلود شماره ی اول
دانلود شماره ی دوم
دانلود شماره ی سوم
دانلود شماره ی چهارم
دانلود شماره ی پنجم

امیدوارم از خواندن این سری جذاب لذت ببرید!

2 نظر برای این مطلب
  1. Sarah می‌گوید

    وای عالی بودن،مخصوصا اینکه زبان اصلی هم بود…ممنون

  2. سجاد سعیدی می‌گوید

    امیرحسین عزیز معرفی بسیار خوبی بود مثل همیشه ” مگنیفیکو ! ”
    دست مریزدا

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.