Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شیطنت‌های مادسازهای Dead or Alive 5؛ تیم‌نینجا به پی‌سی‌بازها هشدار داد

0

اخیراً استودیوی تیم‌نینجا؛ سازنده‌ی عنوان Dead or Alive 5 اعلام کرده اگر Modder ها (سازنده‌های ماد) به شیطنت‌هایشان ادامه دهند و مادهایی با محتوای نامناسب و غیراخلاقی برای این بازی بسازند دیگر هیچ عنوانی را بر روی پی‌سی منتشر نخواهد کرد!
Yohei Shimbori کارگردان Dead or Alive 5: Last Round از بازی‌کننده‌ها درخواست کرده هنگام ساخت ماد برای این بازی (که اولین بازی این استودیو برای پی‌سی است) به رویکرد اخلاقی آن احترام بگذارند و از ساخت محتواهای نامناسب خودداری کنند. او در گفتگویی با MCV گفت:

به عنوان مالک این سری بازی، مجبور هستیم برای این مشکل چاره‌ای بیندیشیم.

ما می‌خواهیم از بازی‌بازها خواهش کنیم که با شیوه‌ی اخلاقی و درست به انجام این بازی بپردازند وگرنه دیگر حتی یک عنوان هم بر روی پی‌سی منتشر نخواهیم کرد.

در مورد این‌که چرا Tecmo Koei (ناشر بازی) دست به انتشار این عنوان برای پی‌سی (پلتفرمی که کمتر کمپانی‌های ناشر ژاپنی بر روی آن سرمایه‌گزاری می‌کنند) زده، Shimbori گفت که این مسئله در حال همه‌گیر شدن است:

این روزها چشم‌انداز PC Gaming به شدت تغییر کرده و ما انتظار داریم در آینده بازی‌های مبارزه‌ای بیشتری بر روی پی‌سی عرضه شوند.

Dead or Alive 5: Last Round (سومین آپدیت بازی) قرار است این ماه بر روی پلی‌استیشن 3 و 4 و همین‌طور ایکس‌باکس‌وان و 360 و در ماه مارس برای پی‌سی منتشر شود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.