Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آرک جدیدی از “ددپول” در راه است

0

یاغی شوخ کمیک بوک های مارول قرار است به آرک “جنگ های مخفی” بپیوندد. در این سری کمیک قرار است وید ویلسون سال 1984 میلادی را ببینم و کمی به ریشه های این شخصیت بپردازیم. این کمیک “راز ددپول؛ جنگهای مخفی” نام دارد.

این آرک توسط کالن بان نویسنده ی سری “شب زنده داری ددپول” نوشته خواهد شد و ثابت خواهد کرد که وید ویلسون در طول اولین “جنگ های مخفی” حضور داشته است و مارول می خواهد نشان دهد که او در این جنگ در حال انجام چه کاری بوده است.

کالن بان در توضیحات خود داستان ابتدایی کمیک را اینگونه بیان می کند:

درست وقتی که کتاب “ددپول دنیای مارول را نابود می کند” را به پایان رساندم، ایده ای به ذهنم خطور کرد و آن را به مسئولین انتشارات مارول در میان گذاشتم و آن ها نیز استقبال کردند. برای انتشارات و همچنین من جالب بود که در این آرک مهم وید ویلسون یک نقش مهم و قهرمانانه را اجرا کند.

وقتی وید ویلسون خود را به دیگر قهرمانان معرفی می کند، دیگران او را نشناخته و یا به اغراق ادعای شناخت او را دارند. حال ددپول در جنگی میان خوب و بد، فرصت مناسبی دارد تا تمامی کرکتر های داخل جنگ رو با شوخی های زیبای خود اذیت کند و اشک آن ها را در بیاورد!

 

“راز ددپول” در ماه می منتشر خواهد شد.

 Deadpool`s Secret

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.