Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دموی جدید نشان می‌دهد «FireWatch» یک بازی اکتشافی فوق‌العاده است

0

Gone Home یک بازی FPS اکتشافی است که در سال 2013 باز هم برای PC نسخه ای منتشر کرد. در واقع یک حس جدیدی را برای بازی کردن داشت و نشان داد که چطور می‌توان یک بازی بسیار اثرگذار را بدون استفاده از هیچ‌گونه اسلحه‌ای ساخت.

به نظر می‌رسد که FireWatch حتما موفق می‌شود. کافی است ویدئوی 17 دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی را که توسط IGN تهیه شده تماشا کنید. در این ویدئو به معرفی فوق العاده جذاب و شگفت انگیز زندگی یک دیده بان آتش پرداخته می‌شود. FireWatch توسط استودیو Campo Santo واقع در سان‌فرانسیسکو توسعه داده شده است که متشکل از افرادی است که در ساخت قسمت اول بازی The Walking Dead  در شرکت TellTale به آن‌ها کمک کردند. همچنین Olly Moss هنرمند مینیمالیست که ممکن است کارهای او را در تعدادی از پوسترهای Star Wars بتوانید تشخیص دهید به تیم این بازی پیوسته است.

در این بازی اسلحه‌ای وجود ندارد، گروه تبهکاری وجود ندارد اما یک راز بزرگ در کار است، و «هِنری» باید انتخاب‌هایی را در این راه بکند.

theverge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.