Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار «هیلو ۵» بالاخره مشخص شد

0

هیلو 5 قرار است اکتبر امسال مهمان خانه‌هایتان باشد؛ حاضرید؟!

مایکروسافت بالاخره تایید کرد که نسخه‌ی پنجم سری هیلو که با نام کامل Halo 5: Guardians شناخته می‌شود، قرار است 27 اکتبر – 25 آبان ماه 93 – در بازارهای جهانی عرضه شود. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

مایکروسافت و استودیوی سازنده یعنی Industries 343 هم‌چنین هم‌زمان با اعلام تاریخ انتشار بازی تریلری جدید از آن را منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

“مسترچیف، اسپارتان لاک، کدام یک شکار و کدام شکارچی است؟”

متن بالا جمله‌ای است که مایکروسافت در خلال تعیین تاریخ انتشار بازی منتشر کرده است و هم‌چنین اظهار می‌کند که تریلر جدید هیلو یکی از تریلرهای اپیک و خاص در این عرصه و دوران فرنچایز است. تریلری که مسترچیف اسپارتان افسانه‌ای را در مقابل من‌هانتر ارشد UNSC یعنی اسپارتان لاک قرار می‌دهد و از ما می‌خواهد تا شکار و شکارچی را بنا به انتخاب خود تعیین کنیم.

در همین راستا “بانی راس” مدیرعامل استودیوی 343 می‌گوید که آن‌ها تمام تلاششان را کرده‌اند تا این نسخه از نظر اپیک بودن تضمین شده باشد و در کهکشان بازی‌های هیلو بدرخشد همان طوری که این بار عناصر درام به مراتب جدی‌تر و با تعادل بالاتری در بازی جای گرفته‌اند.

راس در ادامه با قطعیت ادامه می‌دهد که “ما می‌خواهیم این نسخه با اندازه‌ و وسعتی که دارد هر بازیکنی را به شگفتی وا دارد و بتوانند بی‌نهایت از نبردها و تجربیات نهفته در بازی لذت ببرند.”

او به هشتگ #HunttheTruth که چند وقتی است به بخشی از تبلیغات هیلو 5 تبدیل شده اشاره می‌کند و می‌گوید که این فقط یک نقطه‌ی شروع است و E3 امسال هم‌زمان با نمایش جدید بازی طرفداران قرار است واقعا به وجد بیایند.

بدین ترتیب Halo 5: Guardians در تاریخ مذکور به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.