Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصاویر و تریلر بازی Shadowrun: Hong Kong منتشر شدند

0

استودیوی Harebrained Schemes سازنده‌ی عنوان Shadowrun: Hong Kong اولین تصاویر بازی و یک تیزر کوتاه از این عنوان نقش آفرینی خود را منتشر کرده است.

این بازی که مخارج ساخت آن از طریق کیک‌استارتر تامین شده است، در حال حاضر از مراحل کاملی که در تابستان برای پی‌سی، مک و لینوکس عرضه می‌شود برخوردار است. همچنین پیش‌خریدکنندگان بازی می‌توانند به نسخه‌ی دلوکس آن دست پیدا کنند که شامل آلبوم موسیقی بازی و همچنین کتاب طرح‌های هنری آن می‌شود. این نسخه از بازی با قیمت 20 دلار در حال حاضر برای پیش‌خرید در استیم موجود است و بعد از عرضه این قیمت تا 30 دلار افزایش خواهد یافت.

همچنین به مناسبت سومین سالگرد تاسیس استودیوی بازی، بازی Shadowrun Returns در حال حاضر با 80 درصد تخفیف با قیمت 3 دلار قابل خریداری است و بازی Shadowrun: Dragonfall – Director’s Cut با 70 درصد تخفیف و 4.5 دلار تا پایان روز دوشنبه نیز عرضه می‌شود.

هنگ‌کنک بیش از 12 برابر مقداری که نیاز داشت در کیک‌استارتر به دست آورد و نشان داد که می‌شود به جای هدف تعیین شده‌ی 100 هزار دلاری صاحب بیش از 1 میلیون و 200 هزار دلار شد!

eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.