Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دو عنوان «ماوراء: دو روح» و «باران شدید» در راه پلی‌استیشن ۴

0

دو عنوان «ماوراء دو روح/ Beyond: Two Souls» و «باران شدید/ Heavy Rain» در راه کنسول نسل هشتمی سونی هستند. هر چند که طبق خبر این دو بازی تنها برای کاربران اروپایی پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهند گرفت و کاربران آمریکای شمالی دستشان از تجربه‌ی این دو بازی کوتاه خواهد بود.

هر دو بازی قرار است به صورت دیجیتالی عرضه شوند هر چند که یک نسخه‌ی دو تایی از این بازی‌ها در کنار یکدیگر هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی نیز منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 عنوان ماوراء طبق شایعه‌ای که سال گذشته به بیرون درز کرده بود و احتمال انتشار آن قوی به نظر می‌رسید با عنوان Director’s Cut معرفی شده بود و همین طور هم شد. این طور که بلاگ اروپای پلی‌استیشن می‌گوید این بازی با همان پسوند Director’s Cut عرضه خواهد شد. در این خبر هیچ اشاره‌ای به این که عنوان باران شدید با چه عنوانی قرار است برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود نشده است.

فعلا تاریخ انتشاری برای این دو بازی استودیو “کوانتیک دریم” به بیرون درز نکرده است اما باید منتظر بود تا دید سون برای پورت این دو عنوان انحصاری چه برنامه‌ای در نظر دارد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.