Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اطلاعات و جزئیات جدید از عنوان نقش آفرینی Vampyr

0

چندی پیش، استودیوی Dontnod سازنده عناوین Remember Me و Life Is Strange اطلاعات و جزئیات و همچنین تیزر جدیدی از عنوان نقش‌آفرینی در دست ساخت خود یعنی Vapmyr منتشر کردند.

عنوان Vapmyr یک بازی در سبک نقش‌آفرینی است که با موتور آنریل 4 و برای پلتفرم های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است.

بازی در ابتدای قرن 20 میلادی می‌گذرد؛ زمانی که یک آنفولانزای اسپانیایی در کشور انگلستان شایع می‌شود. خون‌آشام‌ها از این موقعیت به سود خود استفاده کرده‌اند و در شب‌ها، خیابان‌های لندن را تحت سلطه خود می‌گیرند.

اما در بین امیدی وجود دارد. Jonathan E. Reid یک جراح بلند‌پایه نظامی که خود یک خون‌آشام است، به خانه بازگشته تا به ساکنان شهر کمک کند.

اما متاسفانه از آنجا که خود جاناتان هم یک خون‌آشام است، به غذای مخصوص خود یعنی خون انسان نیازمند است و به همین جهت تمام شخصیت‌های داخل بازی علاوه بر اینکه می‌توانند توسط جاناتان نجات داده شوند، می‌توانند به طور بالقوه یک قربانی برای رفع نیاز وی باشند.

استودیوی Dontnod در ادامه ذکر می‌کند.

“با دقت از رفتار‌ها و عادت‌های قربانی بعدی خود و رابطه‌ی وی با دیگر شخصیت‌ها مطلع شوید و استراتژی خود برای شکار وی را پیاده کنید. اگر متوجه نشدید دقیق‌تر می‌گویم: گمراه‌شان کنید، عادت‌های روزانه‌شان را تغییر دهید، یا مطمئن شوید که در یک خیابان تاریک تنها هستند…….

دقت کنید که چه کسی را برای شکار انتخاب می‌کنید؛ چون آن‌ها برای همیشه می‌روند و مرگ آن‌ها بر روی دنیای اطراف‌تان تاثیر می‌گذارد. خوردن خون انسان تنها شما را زنده نگه نمی‌دارد؛ بلکه قدرت‌های خون‌آشامی جدیدی را برای استفاده بازگشایی می‌کند.

اوقاتی هستند که گشت‌وگذار و فریب قربانیان دیگر به کارتان نمی‌آید و شما نیاز دارید که به سیستم مبارزه پویا و هم زمان Vampyr رو بیاورید. این سیستم ترکیبی از مبارزات تن‌به‌تن، مکانیک‌های تیراندازی و قدرت‌های فراطبیعی خون‌آشامی است. شما با دشمنان متنوعی رو‌به‌رو خواهید شد؛ گونه‌های مختلف خون‌آشام‌ها و موجودات و شکارچی‌های خون‌آشام که با سلاح‌‌ها، وسایل و تله‌‌های‌شان به دنبال شکار شما هستند.

در Vampyr، نوار سلامتی و انرژی مورد نیاز برای قدرت‌های فراطبیعی یکی هستند و استفاده از قدرت‌ها از خون‌تان کم می‌کند. استفاده از قدرت‌ها در نبرد به شما برتری می‌بخشد اما از طرفی دیگر شما را ضعیف‌تر می‌کند. شما باید راهی برای بازیابی سلامتی و قدرت خود در طی مبارزه پیدا کنید.

بازی همچنین یک سیستم عمیق مهارت ارائه می‌دهد. مواد و اجزای مورد نیاز‌تان را از جنازه قربانیان‌تان و یا در طی گشت‌و‌گذار پیدا کنید و از آنها برای ساخت و ارتقای ابزار، سلاح‌ها، مهمات ویژه و همچنین پوششی برای یافتن نقاط ضعف دشمنان‌تان استفاده کنید.

تصمیمات بازی‌کننده در نهایت سرنوشت جاناتان را شکل خواهد داد. عاقلانه انتخاب کنید.”

همچنین تیزری از این بازی منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

عنوان Vampyr در سال 2017 میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن4 منتشر خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.