Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

PS4 “هجوم بی‌سابقه‌ای” از بازی‌های بزرگ در ۲۰۱۶ خواهد داشت

0

2016 سال آمدن بازی‌های بزرگ برای پلی‌استیشن4 خواهد بود که با آمدن واقعیت مجازی پلی‌استیشن بهتر نیز خواهد شد. طبق گفتهٔ مدیر اجرایی پلی‌استیشن، شوهی یوشیدا، در مصاحبه با فورگیمر، 2016 سالی برجسته برای پلی‌استیشن خواهد بود و آمدن این امکانات جدید میزان فروش را بالاتر خواهد برد.

“2016 سال تعداد زیادی از عناوین بزرگ برای پلی‌استیشن4 خواهد بود. هم‌چنین در این سال واقعیت مجازی پلی‌استیشن که مدت زیادی منتظرش بودیم عرضه خواهد شد. این سال، سالی است که کاربران پلی‌استیشن و کسانی که برای خرید آن دودل هستند با خود می‌گویند: پلی‌استیشن4 خیلی خوبه. به 2016 امیدوار باشید.”

بعضی از عناوین بزرگ انحصاری پلی‌استیشن شامل «استریت فایتر وی»، «آنچارتد4: پایان یک دزد»، «هورایزن: زیرو دان»، «گرن توریزمو اسپورت» و «آخرین محافظ» می‌باشد. هم‌چنین عناوین چندپلتفرمی بزرگ دیگری نیز بیرون خواهد آمد.

در مصاحبه با رسانه‌ها، مدیران پلی‌استیشن صاقانه راجع به لاین‌آپ “محدود” عناوین ساخت خود سونی صحبت کردند و گفتند آن‌ها در سال 2015 بیشتر روی بازی‌های ساخت شرکت‌های دیگر تمرکز کردند زیرا “لاین‌آپ بازی‌های خودشان به خوبی که انتظار داشتند نبود.”

پلی‌استیشن4 در حالی وارد سال 2016 می‌شود که پرفروش‌ترین کنسول نسل جدید، با فروش بیش‌از 30 میلیون دستگاه، نام گرفته است. مایکروسافت نیز ادعا کرده 2016 سالی بزرگ برای بازی‌های ایکس‌باکس خواهد بود.

نظر شما در مورد لاین‌آپ پلی‌استیشن4 چیست؟ بیشتر منتظر کدام بازی‌ها هستید؟ در قسمت نظرات دیدگاه‌های خود را برای گیم‌نیوز ارسال کنید.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.