Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار «دد رایزینگ ۴» مشخص شد – ویدئوی گیم‌پلی بازی از E3 2016

0

وسط گیر و دار E3 یک بازی کاملا غیر حیاتی هم معرفی شد که چیزی نبود جز قسمت چهارم خیزش مردگان. با یک تریلر عجیب و سلفی شخصیت اصلی با زامبی‌های غیرقابل درک! اما چیزی که به اطلاع ما نرسید تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی بود و به جای آن، فقط یک جمله‌ی نامفهوم “عرضه در فصل تعطیلات 2016” گیرمان آمد.

به لطف یک اشتباه در فروشگاه ایکس‌باکس البته، متوجه شدیم که این بازی 16 آذر امسال (6 دسامبر) عرضه می‌شود. این تاریخ البته سریعا از صفحه‌ی فروش بازی در استور برداشته شد که احتمال دقیق بودن آن را افزایش دهد و خیال ما را تخت کند که یک زامبی‌کشی مفرح در آذر انتظارمان را می‌کشد. بعد از این عبارت “به زودی” جای این تاریخ را گرفت تا این‌که این اتفاق به سرعت مخابره شد و مایکروسافت مجبور شد تاریخ 6 دسامبر را رسما تایید کند.

چیز زیادی از دد رایزینگ 4 نمی‌دانیم جز همان زامبی‌های کریسمس طورِ خوشحال. و البته 14 دقیقه گیم‌پلی از بازی که یوروگیمر زحمت تهیه‌ی آن را کشیده و با هم می‌بینیم:

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.