Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مُد آفلاین Skirmish هفته‌ی آینده برای «استاروارز: بتلفرانت» عرضه می‌شود

0

به زودی یک مُد آفلاین دیگر برای «استاروارز: بتلفرانت» عرضه خواهد شد. البته این مُد جدید یک کمپین نیست (برای کمپین باید تا نسخه‌ی بعدی بازی صبر کنید).
این بسته که اسمش Skirmish است به شما قابلیت تمرین کردن در مقابل بات‌ها را می‌دهد. در هر دو نوع بازی Walker Assault و Fighter Squadron این مُد برایتان قابل دسترس خواهد بود. همچنین کنسول‌بازها می‌توانند به صورت split-screen با دوستان خود به بازی بپردازند.
در همین تابستان، ماموریت‌ها و چالش‌های جدیدی که به صورت قرارداد با Hutt هستند به بازی اضافه می‌شوند. از طرف دیگر جایزه‌های بیشتر برای Log in کردن و بستن قراردادها در دسترس بازیبازها قرار خواهد گرفت. بازیباز‌ها می‌توانند نقشه‌های سیاره‌ی Bespin را به رایگان تجربه کنند. محتوای پولی بعدی بازی یعنی Death Star هم سپتامبر امسال آماده خواهد شد. این بسته شامل نقشه‌های زمینی و فضایی مختلف، اسلحه‌های جدید، star card ـهای تازه و دو قهرمان جدید می‌شود. یکی از این قهرمان‌ها با عبارت “larger-than-life” توصیف شده که می‌توان امیدوار بود این شخص Chewbacca باشد.
الکترونیک‌آرتز در همایش Star Wars Celebration Europe در 26 تیرماه (یعنی فردا) از بسته‌ی مکمل Death Star رونمایی خواهد کرد. همچنین مُد آفلاین Skirmish در 26 جولای (30 تیرماه) در دسترس بازیبازها قرار می‌گیرد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.